Trezește-te om bun!

Cristina Sorina Moraru-
Scutura te odata de cele vechi. Sunt atatea dovezi si semne. Mergi pana la capat.
Nu este nici o dumnezeire in biserici, temple, case impopotonate.
Nici in icoanele aurite, moaste si catedrale.
Cea mai mare catedrala adevarata este trupul tau.
Acolo in el adăpostește lumina pura.
Acolo este viata vesnica pentru ca esenta ta este farama din vesnicie.
Nu exista pacat rai sau iad.
Nu exista rau ori bun ci experienta.
Dincolo te asteapta ori libertatea... Ori pacalirea.
Tu alegi...
Dar nu te mai uita in afara după salvările promise pompos tocmai de aceia care te au pacalit mereu...
Ci in tine insuti.
Invata te sa ti auzi vocea adevarata si crezi in ea si in puterea ta.
Ridica- te din genunchi om bun si straluceste in lumina.
Ai curajul sa deschizi darul ce ti s a dat atunci când te ai desprins din Lumina mama pură si ai plecat prin Universuri spre cunoastere!
Cristina Sorina Moraru-

duminică, 24 mai 2020

REGASIREA PE SINE



Da,i-mi transform viața,aceasta realitate într-un mod vindecător,iubitor de sine și îmi dezvolt potențialul de constientizare si trezire cum este mai bine pentru mine!"
Trăim într-un timp indiscutabil în mișcare razantă și de multe ori ne simțim grăbiți și "târâți "de circumstanțele externe. Nu se datorează niciodată circumstanțelor externe că suntem conduși de stres și presiune, ci doar de conștiința noastră interioară. Ceea ce simțiți, experimentați și gândiți în acest moment nu are nici o legătură cu meseria, partenerul,familia sau orice altă circumstanță externă.Sunteți expeditorul anumitor informații despre gândurile voastre și în conformitate cu acesta vă creați propria ființă, viață și poate chiar suferință. Adică, dacă în mintea voastra ar exista claritate,iubire de sine, calm, pace și fericire, toate acestea ar apărea și în viața voastra de zi cu zi....
Vă puteți aduce mintea într-o stare optimă, astfel încât să puteți crea viața la un nivel spiritual adaptabil pe care îl doriți și care corespunde planului vostru de viață. Este foarte simplu,luati doar o decizie,acea de A FI !
"Da,i-mi transform viața într-un mod vindecător,iubitor de sine și îmi dezvolt potențialul de constientizare si trezire!"
Singurul lucru important este dacă ajută sau nu, dacă îi determină pe oameni să se autodepășească de-a lungul vieții sau într-o dependență de cineva. "Toate metodele pe care le folosesc și tot ce reînvăț, mă trezeasc la capacitatea și cunoștințele depline de care am nevoie in aceste timpuri!". "Sunt convins că nu există nimeni pe pământ care să aibă nevoie de un guru, profesor, maestru,invatatori. "Adevăratul profesor este întotdeauna ascuns în sinele meu interior!"
"Imi deschid impulsurile și devin vizibila - In primul rind pentru mine,cind ma descoper pe mine,sunt vizibila și pentru ceilalți!"
Mai întâi devin vizibila pentru mine și acesta este cel mai mare cadou. Pentru că atunci când mă experimentez în unitatea mea (trup, minte și suflet), o schimbare are loc automat în viața mea. Știu că am dreptate si stiu cu toate greselile și punctele mele slabe. Și toți îi purtăm în noi. Și deseori punctele noastre slabe sunt cele care ne oferă cea mai profundă experiență,prin oscilatiile vietii de "cadere-ridicare"am primit cele mai provocative,cele mai mari salturi de constientizare,de trezire si la propriu si la figurat!
Cu cuvintele mele, vreau doar să te invit să te asculți cu adevărat cum te ocupi de spiritualitatea,trezirea ta? Ce statut are pentru tine, unde i-ai atribuit un loc și cum te ocupi de ea în viața ta de zi cu zi? Unde te afli cu adevărat la originea ta?
Am un sentiment că atunci când ne arătăm că este adesea văzut ca un semn al slăbiciunii, este deschis și vulnerabil. Când stăm cu adevărat lângă noi, ne deschidem ușa interioară foarte departe și devenim vizibili,tot si toate devine o perspectiva din afara,nu mai avem nevoie de aprobari,nu mai avem nevoie de "aplauze",nu mai avem nevoie sa fim centrul atentiei,nu mai avem nevoie sa hranim egregori lacomi ai egoului creat in afara spiritului nostru,nu mai avem nevoie de....pentru ca egoul devine din ce in ce mai mic...tocmai pentru ca ne-am acceptat asa cum suntem...cu toate defectele,cu toate slabiciunile noastre,cu toate greselile noastre...ne-am recunoscut ca fiinte imperfecte aici pe Terra,asa ne regasim frumosul sufletului,spiritului din interiorul nostru care a fost atita timp incimentat de ego la cerintele exterioare de a tinji dupa perfectiunea iluziei....A trebuit sa trec prin toate astea, a fi perfecta si pe placul mediului meu, o jumatate de viata m-am uitat pe mine ca exist....
Este timpul să ne arătăm deschisi și sinceri - pretutindeni - fără nici un ascunzis...pentru mine au cazut toate mastile asa zisei perfectiuni..am invins fricile..nu mai astept nimic...sunt imperfecta,rid de greselile mele,cad, ma ridic,zimbesc si totul merge mai departe...simplu,liber,rebel,minunat,singuraticaam transcendat de x ori aceleasi drumuri,poate aceiasi oameni care pleaca,vin,pleaca,vin in viata mea pt.momente sau mai mult..e dreptul lor sa fac alegeri,sa fie unde doresc si cu cine doresc..am transcens si fazele egoului sa tin pe cineva fie cit de putin in viata mea..m-am trezit in sfirsit ca ma am pe mine..asa cum am venit singura in aceasta realitate,asa voi avea puterea si constientizarea sa si plec din aceasta realitate...💗ACASA💗..cu iubirea de mine insumi.💗...
Și sincer: ce ni se poate întâmpla? Dacă suntem conștienți de originile noastre, dacă trăim în armonie cu originea noastră,cu noi, cu "drame mici și drame mari" din viața noastră, pur și simplu nu mai jucăm in aceasta iluzie?
Nu, nu ne vom plictisi. Pentru că este atât de atrăgător să te bucuri de viață sub toate diferitele ei forme si provocari.Te invit,incearca,lasa totul "sa curga in viata ta" si minunile vor aparea mai devreme de cit te asteptai vreodata! Respira constient orice moment! Spir...respir...iubeste-te,ma iubesc,te iubesc...
Spiritualitate - lat : spiritus = spirit, respirație sau spiro = respir
Apoi știu din nou de ce respirația este atât de bună pentru mine💓  💓 Poate fi simplu și ușor!
Să descoperim și să trăim împreună si fiecare individual, spiritualitatea noastră!💓💗💓 
Octavia Herta,💗💓💗Grupul:In cautarea adevarului interior si iesirea din Matrix!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu