Trezește-te om bun!

Cristina Sorina Moraru-
Scutura te odata de cele vechi. Sunt atatea dovezi si semne. Mergi pana la capat.
Nu este nici o dumnezeire in biserici, temple, case impopotonate.
Nici in icoanele aurite, moaste si catedrale.
Cea mai mare catedrala adevarata este trupul tau.
Acolo in el adăpostește lumina pura.
Acolo este viata vesnica pentru ca esenta ta este farama din vesnicie.
Nu exista pacat rai sau iad.
Nu exista rau ori bun ci experienta.
Dincolo te asteapta ori libertatea... Ori pacalirea.
Tu alegi...
Dar nu te mai uita in afara după salvările promise pompos tocmai de aceia care te au pacalit mereu...
Ci in tine insuti.
Invata te sa ti auzi vocea adevarata si crezi in ea si in puterea ta.
Ridica- te din genunchi om bun si straluceste in lumina.
Ai curajul sa deschizi darul ce ti s a dat atunci când te ai desprins din Lumina mama pură si ai plecat prin Universuri spre cunoastere!
Cristina Sorina Moraru-

duminică, 6 aprilie 2014

Cele trei niveluri ale discernământului de învățare

de Michelle Walling,
scriitor de personal CHLC , In5D.com
Conștiința noastră experimentează această viață într-o matrice holografică și suntem existenți pe mai multe niveluri și în multe locuri în același timp. Într-adevăr, singurul lucru real este conștiința noastră energetică sursă. Cu toate acestea, pentru a ieși din această realitate într-una care este mai plăcută, a trebuit să devenim un mângâietor pentru a găsi calea cea mai înaltă. Discernământul este instrumentul pe care îl folosim pentru a realiza cel mai bun și cel mai bun rezultat într-un anumit moment.
Am avut o doamnă cu adevărat dulce pe Facebook să mă întrebe: „De unde știi ce știi”? Am fost solicitat de nenumărate ori, așa că am considerat că ar fi util să împărtășesc cele mai importante lucruri pe care le fac pentru a discerne. I-am spus că am exersat lucrurile de alergare prin îndrumarea mea interioară și, ca răspuns, m-a întrebat cum să fac asta. Ea a spus că s-a bazat pe abilitățile sale de gândire critică pentru a discerne. Deși discernământul practicat poate implica echilibrarea laturii stânga / logică a creierului cu partea dreaptă / creativă, discernământul real implică a fi legat de pământ în centrul tău folosind inima, creierul echilibrat și chakra plexului solar sau instinctul intestinal.

Începând discernământul - punând la îndoială totul

Când am început prima trezire acum aproximativ cinci ani, a început cu subiectul fantomelor. Am fost atras să vizionez la televizor o emisiune numită „Vânători de fantome”, unde au fost prezentate dovezi ale spiritelor dezafectate și apoi lăsate proprietarului proprietății pentru a discerne valabilitatea sau sensul. Întotdeauna am pus sub semnul întrebării religia, cerul și iadul și din acest spectacol mi-am dat seama că oamenii nu mor niciodată cu adevărat. Acest lucru a stârnit un milion de întrebări și am început să citesc tot ce am putut în acest sens. Am urmat indicii și instinctele mele care au dus la numeroase subiecte de studiu, inclusiv experiențe de moarte aproape și mijloace psihice . Am început să pun la îndoială totul și să mă cufund în cât de mult am putut învăța.
Pe parcurs am fost confruntat cu niște lecții de discernământ cu adevărat dure. M-am alăturat unui grup care mă convinsese că urma să-mi „întineresc” magic corpul, care să mă pregătească pentru ascensiunea către a cincea dimensiune în 2012. Am pus întotdeauna întrebări că ceva nu este corect în acest sens, mai ales faptul că lăsându-i pe câțiva dintre prietenii și familia mea „în urmă” și că eram special. A fost o lungă așteptare agonizantă până a venit ziua ascensiunii ... si s-a dus. M-am pierdut o perioadă în dezamăgire și am început să trec în revistă lucruri care îmi oferiseră indicii pe care le ignorasem anterior, arătând că ceva nu era corect. Aceasta a fost prima mea lecție mare și am învățat multe despre discernământ din ea.
Pe parcurs am fost confruntat cu niște lecții de discernământ cu adevărat dure.  M-am alăturat unui grup care mă convinsese că urma să-mi „întineresc” magic corpul, care să mă pregătească pentru ascensiunea la a cincea dimensiune în 2012. Am pus întotdeauna întrebări că ceva nu este corect în special, mai ales faptul că lăsându-i pe câțiva dintre prietenii și familia mea „în urmă” și că eram special.  A fost o lungă așteptare agonizantă până a venit ziua ascensiunii ...  si s-a dus.  M-am pierdut o perioadă în dezamăgire și am început să trec în revistă lucruri care îmi oferiseră indicii pe care le ignorasem anterior, arătând că ceva nu era corect.  Aceasta a fost prima mea lecție mare și am învățat multe despre discernământ din ea.  in5d
Încă de la început, oamenii din acest grup învățaseră despre discernământ . Ei au spus că toată lumea trebuie să „intre înăuntru” pentru a găsi toate răspunsurile și pentru a nu lua tot ceea ce oferă oamenii în afara dvs. Ironia tuturor este că, dacă aș fi învățat cum să fac asta, mi-aș fi dat seama că toți eram înșelați! Un alt lucru pe care l-am învățat este că calendarul și posibilitățile se schimbă în fiecare moment și acum, conștiința noastră, de asemenea, timpul călătorește în trecut pentru a schimba viitorul. Mi-am dat seama că este posibil să fi fost într-adevăr o posibilitate pe care trebuia să o transformăm în corpurile noastre ușoare până în 2012, dar ceva s-a schimbat în cronologia noastră colectivă.
Acești oameni, de care încă îmi pasă, s-au agățat de o anumită cronologie care nu a apărut. Cumva știam că ne îndreptăm spre o altă cronologie, dar niciodată nu mi-am spus adevărul despre asta. Este, de asemenea, interesant de menționat că, pentru mine, sunt neutru în ceea ce privește dacă această linie de timp a fost o oportunitate ratată sau dacă sunt mai bine, nu pe această cronologie. Din câte știu, ei s-ar fi putut alătura tuturor cronologiei și ar fi lăsat o rămășiță de ei înșiși aici pentru a-mi menține iluzia. Ce știu eu este că sunt exact acolo unde ar trebui să mă aflu chiar acum și mi-am dat seama că practic cel mai bun discernământ de care aveam la dispoziție în acel moment.
Încă eram foarte „în capul meu” la începutul trezirii mele. Este nevoie de unele realizări și lecții pentru a învăța ce înseamnă asta și cum să înțelegem mintea mentală. Mintea mentală este principalul lucru cu care intervine, deoarece există pe tărâmul astral și este legată de creierul fizic. Este folosit pentru a ne menține programat și naiv. A ieși din mintea mentală nu înseamnă să-ți închizi mintea, cât să înveți ce este plasat acolo de alții și să iei controlul deplin asupra gândurilor pe care ți le permiți să experimentezi.

Discernământ treptat

În timp ce încercați să învățați cum să practicați discernământul, vă ajută să aveți pe cineva prin care puteți conduce lucrurile. Da, uneori părerea externă ajută pentru a-ți da seama cum să-ți atingi propriul adevăr interior. Puteți citi sau scrie ceva și apoi solicitați aprobarea celorlalți pentru a obține un consens de opinii. Atunci poți să te gândești la ce părți diferite simțeau pentru tine. De exemplu, un popas complet te-ar fi lăsat cu un sentiment deprimat sau poate puțin ușor, iar ceva care ți se pare adevărat te va excita și te va face să vrei să înveți mai multe.
În discernământul treptat, accentul principal este deplasarea din mintea mentală unde folosiți gândirea logică.  Acesta a fost programul pe care cei mai mulți dintre noi ne-am derulat toată viața.  Această realitate în care existăm nu este logică și, de fapt, totul este înapoi și în sus.  Este ca o sală de oglinzi într-o casă distractivă.  A ajunge jos în inimă și chakra sacrală, sau intestinul, este cheia.  Este important să acordați atenție indiciilor corpului vostru, pentru că fiecare celulă din corp are conștiință și este capabilă să comunice cu spiritul și cu mintea superioară.  ellner in5d
În discernământul treptat, accentul principal este deplasarea din mintea mentală unde folosiți gândirea logică. Acesta a fost programul pe care cei mai mulți dintre noi l-am derulat întreaga viață. Această realitate în care existăm nu este logică și, de fapt, totul este înapoi și în sus. Este ca o sală de oglinzi într-o casă distractivă. A ajunge jos în inimă și chakra sacrală , sau intestinul, este cheia. Este important să acordați atenție indiciilor corpului vostru, pentru că fiecare celulă din corp are conștiință și este capabilă să comunice cu spiritul și cu mintea superioară.
De exemplu, când vorbesc adevărul meu sau când aud pe altcineva care-i vorbește adevărul, primesc frisoane în sus și în jos în interiorul corpului meu, în partea stângă. Celulele mele vibrează la un nivel superior și simt diferența. Fiecare va avea propriul barometru și este nevoie de puțin lucru pentru a exersa sentimentul și compararea lucrurilor.
Corpul te poate conduce oriunde. Îți va spune ce preferă să mănânce față de ceea ce nu-i place prin modul în care reacționează la anumite alimente. Acesta vă va spune unde este energia blocată prin durere sau boală. Este un minunat barometru al adevărului și nu este capabil să mintă. Învățarea să-ți asculți corpul și chiar să ai o conversație cu corpul tău este posibilă dacă știi că o poți face.

Discernământ avansat

În cele din urmă, am ajuns la concluzia că, pentru a cunoaște adevărul real, aveam nevoie să îmi încorporez pe deplin „eul superior” în corpul meu fizic. Deoarece sinele superior este de o vibrație mai mare , este greu să existe în ceva care este plin de negativitate sau densitate. Sinele Inalt este format din mintea ta mai mare, de orientare dumneavoastră, și alte „sinele“ voastre , care au atins o înțelegere mai largă în afara a matricei . Într-adevăr, toate sunt una la un nivel superior, dar așa putem înțelege la acest nivel de separare iluzorie.
Cu siguranță, corpul meu avea nevoie de multă muncă de curățare înainte de a avea chiar ideea de a-mi invita conștiința superioară să mă alăture cât mai mult în această densitate. A trebuit să curățesc casa pentru a face loc acestei energii. A fost un drum gradual, dar pot spune cu siguranță că comunicarea cu această parte a mea și invitarea acesteia pentru a mă alătura a făcut o diferență imensă în capacitatea mea de a discerne. Simt că vindec și să integrez integralitatea care este sinele nostru superior este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le putem face chiar acum.

Centrare și împământare

Când sinele vostru superior este invitat în realitatea voastră, vă puteți folosi mintea superioară, inima înaltă, chakra sacrală și corpul întreg pentru a lucra împreună pentru a începe accesul la adevăr. Aceasta se numește centrare. În această matrice de dualitate și polaritate, adevărul este răsucit pentru a vă păstra confuz. Această confuzie te împiedică să fii centrat și calm. Centrarea vă permite să vedeți ce părți sunt suprapuse peste adevăr, astfel încât să puteți dizolva înșelăciunea.
Un alt element important necesar pentru a integra integralitatea dvs. este legarea la pământ . Împreună cu conștiința senzitivă de bază și energia planetei este vitală din mai multe motive. Pentru unul, Mama Pământ răsună la o frecvență care va ajuta la ștergerea „gunk” pe care am acumulat-o nu numai în această viață, ci în toate viețile noastre. Ea face acest serviciu pentru noi, pentru a vindeca trecutul și pentru a ne ridica conștiința. Un alt motiv este că sinele superior al unora poate avea greutăți să stea în corp. Ar putea veni și pleca dacă nu oferiți un loc stabilizat pentru ca acesta să existe. Pământul va avea grijă de asta.
Un alt mare avantaj al legării la pământ este că atunci când vă conectați la planetă, sunteți complet conectat la Sursa. Cine are toate răspunsurile? Sursa, creatorul nostru, „tot ce este” face, iar noi suntem un fractal.

Găsirea adevărului tău

Când începeți să vă spuneți adevărul, este imperativ să împărtășiți părțile pe care le-ați experimentat personal. Pătrunderea lecțiilor altuia este la fel de benefică pentru altul ca și energia pe care i-o oferiți. Dacă simți că cineva și-a expus adevărurile și acest lucru este suficient de interesant de împărtășit, atunci desigur poate beneficia de altcineva. Cu toate acestea, cel mai înalt nivel de ajutor pe care îl poți oferi altuia este prin împărtășirea propriei tale povești. Adevărul tău poate fi derivat din această viață, combinat cu toate experiențele altor vieți, care pot fi accesate în interior.
Suntem o parte a sursei și ați crede că ar fi ușor să obțineți toate răspunsurile, nu? Trebuie să ocolim un văl iluzoriu experimentat în această versiune particulară a acestui corp uman pentru a accesa aceste informații. Dizolvarea voalului intrând înăuntru și conectându-te cu propriul tău adevăr este cel mai bun mod în care știu să pot discerne.

Elementele adevărului se pot schimba

Existăm multidimensionale și avem multe experiențe diferite în același timp în cealaltă parte a acestui văl. Deoarece întotdeauna învățăm, extindem și vindecăm, există diferite niveluri de înțelegere care trebuie experimentate pentru a crește. Trebuie să avem încredere în îndrumările noastre și să știm că este posibil să avem nevoie de o anumită experiență pentru a vindeca o viață trecută sau pentru a finaliza o fire a existenței noastre. Adevărul tău, într-o zi, s-ar putea să fi fost o lecție intenționată pentru a ști prin ce ar putea trece alții. Sau, poate, ați trebuit să vă confruntați cu oarecare înșelăciune, pentru a ști cum se simte să o chestionați în intestin? La fel cum un bebeluș învață cum să meargă, uneori trebuie să cădem în jos pentru a reveni înapoi și a merge mai departe.
Cronologia și posibilitatea săriturilor, vindecarea energiilor blocate și fiecare decizie pe care o luăm acum determină experiența noastră viitoare. Cu cât ne întrupăm adevăratul sine și aducem conștiința noastră superioară, cu atât vom putea să ne transformăm existența în acest moment. Aproape tot ce am învățat de-a lungul vieții mele a fost o minciună, inclusiv studiile New Age pe care le-am avut la nivelul meu anterior de trezire, ceea ce am fost învățat în școală și cel mai mult tot ce am urmărit la televizor.
O parte importantă a discernământului este să poți avea încredere că acolo unde ai fost și ceea ce ai căzut nu a fost o pierdere de timp. Judecarea căii din spatele tău nu-ți va permite să te întorci și să sprint înainte.
Am determinat pentru mine un set de adevăruri esențiale, care includ:
  1. Frecvența ridicată a iubirii schimbă lumea, galaxia, universul și nu numai
  2. Sunt mai puternic decât oricare dintre ființele care luptă pentru a-mi fura energia sursă
  3. Exist într-o iluzie holografică creată de altcineva
  4. Co-creează această realitate în această iluzie, dar au fost prinși în cicluri de timp de cei care m-au păcălit să accept realitatea lor.
Am seturi mai mici de sub-adevăruri care mă ajută să rămân sănătos într-o lume nebună. Există foarte puține adevăruri cu care mă pot alinia în comunitățile ezoterice, spirituale și metafizice, pentru că toți învățăm că am fost controlați de minte și amăgiți foarte mult de foarte mult timp. Ieșirea din minte și în cadrul sursei noastre de energie este ieșirea la această existență matricială în care ne regăsim și este una dintre cele mai mari provocări cu care ne confruntăm. Devine mai ușor pe măsură ce exersezi și vălul se dizolvă din ce în ce mai repede, cu cât îi dai mai mult atenție.
Într-o zi curând, un grup mic de oameni foarte puternici vor trece prin bariera iluziei pentru întreaga umanitate. Cu toții suntem conectați și ne ajutăm cu toții de fiecare dată când lucrăm asupra noastră. Adevărul nostru a fost deturnat și cerem să fie returnat. Până atunci, corpul nostru, Mama Pământ și conștiința noastră superioară ne pot ajuta să discernem dacă ne petrecem timpul pentru a ne conecta. Să fii centrat și împământat permite un sentiment de pace calmă într-o lume care a devenit complet nebun.
Despre autoare :
Michelle Walling este un antrenor certificat de viață holistică, webmaster, scriitor și gazdă radio în emisiunea „Cosmic Awakening Show” a radioului In5d În calitate de căutător de adevăr, se angajează să-și împărtășească experiențele cu lumea. Michelle și-a unit forțele cu Gregg Prescott ca administrator pentru pagina de Facebook In5d , ca asistent pentru In5d Events și ca autor contribuitor pentru http://www.in5d.com . De asemenea, Michelle sprijină eforturile lui Gregg în multe alte domenii, inclusiv asistență medicală alternativă și holistică. Următorul proiect este o plimbare în clinică sub numele AHH- Alternative Holistic Healthcare care va fi lansată în Sarasota Floridași apoi filialele vor fi deschise în întreaga lume pe baza acelui model. Toate articolele și aparițiile radio ale lui Michelle Walling pot fi găsite în baza de date CosmicStarseeds.com. Ședințele de consiliere holistică pot fi rezervate pe site-ul ei MichelleWalling.com . Adevărul despre natura holografică a matricei și modul în care o vom dizolva poate fi explorat pe site-ul ei Howtoexitthematrix.com . Pagina personală de Facebook a lui Michelle poate fi găsită aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu