Trezește-te om bun!

Cristina Sorina Moraru-
Scutura te odata de cele vechi. Sunt atatea dovezi si semne. Mergi pana la capat.
Nu este nici o dumnezeire in biserici, temple, case impopotonate.
Nici in icoanele aurite, moaste si catedrale.
Cea mai mare catedrala adevarata este trupul tau.
Acolo in el adăpostește lumina pura.
Acolo este viata vesnica pentru ca esenta ta este farama din vesnicie.
Nu exista pacat rai sau iad.
Nu exista rau ori bun ci experienta.
Dincolo te asteapta ori libertatea... Ori pacalirea.
Tu alegi...
Dar nu te mai uita in afara după salvările promise pompos tocmai de aceia care te au pacalit mereu...
Ci in tine insuti.
Invata te sa ti auzi vocea adevarata si crezi in ea si in puterea ta.
Ridica- te din genunchi om bun si straluceste in lumina.
Ai curajul sa deschizi darul ce ti s a dat atunci când te ai desprins din Lumina mama pură si ai plecat prin Universuri spre cunoastere!
Cristina Sorina Moraru-

sâmbătă, 30 noiembrie 2013

De la întuneric la lumină - integrarea umbrei în interior


De Louisa Love
Louisahealing.com
O mare parte din munca spre care imi îndrept atenția în acest moment vizează integrarea umbrei. Ce înseamnă să integrezi umbra? Și care este umbra?Ce-sunt-shadow-creaturi
  Umbra este orice ne simțim rușinati sau poate fi văzut și ca copilul nostru interior reprimat, care cere să fie auzit în anumite puncte de declanșare emoțională. Umbra își ridică capul întunecat atunci când suntem provocați și de obicei, provoacă ravagii în relațiile noastre. Aceast întuneric, dacă il lasăm să ne preia, va consuma fiecare fibră a ființei noastre în atracția sa. Solicită și învinuie, țipă, plânge, manipuleaza și în general, va acționa într-un mod pe care l-am judeca sever la alții. 
  Este întotdeauna ușor să vezi umbra în alții, desigur și odată pe drumul de la inconștiență la conștiență, poate fi ușor să cazi în capcana ego-ului spiritual al modului de a gândi „Sunt mai evoluat sau mai spiritual decât tine”. Eul, acela care ne va face mai mici sau mai mari decât alții, funcționează mână în mână cu umbra noastră.
Deci, cum putem aduce lumina și iubirea sinelui nostru superior în întunericul umbrei noastre? Trebuie să devenim foarte onești, clari și prezenți cu noi înșine. Trebuie să admitem adevărul sentimentelor noastre și să permitem sentimentelor noastre să ne ghideze către adevărul a ceea ce se întâmplă în interior. Umbra sau copilul interior reprimat se simte neîncetat și neacceptat. Trebuie să fie auzit și are nevoie de compasiune, iubire necondiționată și înțelegere pentru a se vindeca. Atunci când respingem părți din noi înșine, aceste părți devin întunecate, iar acestea vor rămâne acolo, ascunse în interior și nu vor merge nicăieri până nu vor fi văzute, auzite, înțelese și acceptate dintr-un loc de compasiune și iubire. imagini
Mindfulness este intrinsec procesului de vindecare a umbrei. Trebuie să fim capabili să ne prindem în procesul de a avea gândurile noastre de judecata. Trebuie să ne uităm atunci la comportamentul pe care îl judecăm și cum îl judecăm în noi înșine. Îmi place să folosesc tehnica Emotional Freedom, împreună cu meditația pentru această lucrare specială din umbră.
  Iată un exemplu de muncă în umbră din viața mea. Mama mi-a numit de multe ori răul de copil. Abia de curând mi s-a arătat că aceasta era încă ascunsă în umbra mea. Mi-am negat umbra împingând-o și spunând, desigur, că nu sunt rău, dar în profunzime încă o doare și am simțit rușinea și înțepătarea acestei judecăți în ființa mea. Așa că am apăsat afirmația „Chiar dacă sunt rău, iubesc necondiționat și mă accept doar așa cum sunt”. În felul în care mi-am îmbrățișat întunericul și, tocmai la ceea ce m-am înghesuit sau m-am simțit inconfortabil, am decis să mă îmbrățișez în mine. Acum asta nu înseamnă că voi comite fapte rele! Nu, înseamnă pur și simplu că îmbrățișez toată această întuneric și inconștiență în mine și că mă iubesc indiferent de modul în care ceilalți m-au judecat sau continuă să mă judece. De asemenea, nu înseamnă că am condus la fapte rele, ci mai degrabă că există o înțelegere și compasiune mai profundă pentru aceia dintre noi, care încă acționăm inconștient. Acum nu mai am nicio rușine în jurul acestei judecăți și sunt cu adevărat eliberată de acea rană din copilărie.
Pe măsură ce ne îmbrățișăm din ce în ce mai mult din umbra noastră, vom începe să simțim o compasiune profundă și iubire pentru ceilalți. Judecățile pe care le-am proiectat în exterior vor începe să se diminueze și se vor reflecta în realitatea noastră exterioară. Nu va mai trebui să luăm lucrurile atât de personal. Iertarea va deveni mult mai ușor de făcut.
Pot exista momente pe calea noastră spirituală pe care vrem să ne concentrăm doar pe iubire și lumină, iar acest lucru poate fi atât de minunat, dar trebuie să fim atenți să nu facem asta în detrimentul durerii noastre. Când negăm rănile și întunericul, vom primi în cele din urmă un „apel de trezire” spiritual din partea Universului. Viața însăși va aduce în viața noastră scenarii și relații provocatoare pentru ca noi să lucrăm prin întunericul nostru interior. Nu putem ocoli acest proces de lucru interior dacă dorim cu adevărat să fim liberi spiritual. Treaba noastră este să avem încredere că viața știe ce face.  
  Suntem viața! Viața ne va aduce tot ce avem nevoie pentru a ne elibera de propriile temeri și traume. Dacă sufletul dorește să fie liber, ne va arăta unde suntem încă înroșiți de propriile noastre credințe și temeri. Dacă sufletul vrea să se simtă împuternicit, ne va aduce situații sau relații în care ne simțim victimizați sau disprețuiți. Odată ce obținem cum funcționează cu adevărat și credința noastră în proces se consolidează, procesul de dezlegare a umbrei devine mult mai ușor de acceptat. transformation_butterfly
Dacă putem da drumul la rușine, simțim acest proces oportun de vindecare și pășim într-o credință profundă în procesul desfășurării noastre, atunci începem cu adevărat să ne schimbăm rapid. Cu cât mergem mai adânc, cu atât mai puternică va deveni încrederea și credința noastră în noi înșine și în viață. Până la urmă ajungem într-un loc în care devine ușor să accepți provocările. Ne întrebăm imediat ce avem de gând să învățăm aici sau cum această situație servește creșterii sufletului nostru. Poate că trebuie doar să ne mâhnim, sau poate că suntem chemați să ne spunem adevărul și să dăm o graniță fermă în iubire de sine și respect. Începem să curgem în acest frumos dans sincronizat spre interior spre un loc al libertății radicale, al iubirii necondiționate și al luminii care îmbrățișează TOATE cine suntem și de unde venim. Aceasta se va reflecta spre exterior ca compasiune și va apărea spontan și va curge spre exterior.

Sugestii pentru munca de zi cu zi

* Meditaţia
* Dieta fara toxine
* Mediu curat (eliminarea dezacordurilor)
* Tehnica libertății emoționale
* Tehnica de eliberare a stresului 
* Făcând ceea ce iubim
* Conectarea cu natura
* Să fii creativ (dansează, cântă, scrie, pictează etc.)
* Primirea vindecărilor (masaj săptămânal sau lunar sau alte forme holistice de vindecare. Întrucât cu toții avem nevoie de o mână de ajutor ocazional pentru a ne ajuta în procesul nostru)
* Asumarea responsabilității pentru noi înșine.
* Lucrul cu declanșatorii noștri zilnici. (Așa folosesc EFT)
* Exercitarea / yoga
* Munca conștientă a respirației (pentru eliminarea corpului emoțional)
* Fiind foarte amabil cu noi înșine




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu