Trezește-te om bun!

Cristina Sorina Moraru-
Scutura te odata de cele vechi. Sunt atatea dovezi si semne. Mergi pana la capat.
Nu este nici o dumnezeire in biserici, temple, case impopotonate.
Nici in icoanele aurite, moaste si catedrale.
Cea mai mare catedrala adevarata este trupul tau.
Acolo in el adăpostește lumina pura.
Acolo este viata vesnica pentru ca esenta ta este farama din vesnicie.
Nu exista pacat rai sau iad.
Nu exista rau ori bun ci experienta.
Dincolo te asteapta ori libertatea... Ori pacalirea.
Tu alegi...
Dar nu te mai uita in afara după salvările promise pompos tocmai de aceia care te au pacalit mereu...
Ci in tine insuti.
Invata te sa ti auzi vocea adevarata si crezi in ea si in puterea ta.
Ridica- te din genunchi om bun si straluceste in lumina.
Ai curajul sa deschizi darul ce ti s a dat atunci când te ai desprins din Lumina mama pură si ai plecat prin Universuri spre cunoastere!
Cristina Sorina Moraru-

joi, 2 iulie 2015

Declarația suveranității, eliminarea implanturilor, eliberarea matricei 3d


   Declarația de suveranitate este un pas important sugerat în procesul de trezire, deoarece multe dintre limitările noastre sunt create din karma trecută, care a determinat să se facă contracte înainte de a ne întrupa. Am dat de liberul nostru arbitru și suveranitate multe vieți și acum ni se reamintește să o luăm înapoi. Această declarație abordează, de asemenea, eliminarea implanturilor care nu sunt în interesul nostru.
Maria Bethencourt a adus următoarele informații din Arcturieni. De pe site-ul Mariei :
Vă împărtășim astăzi un instrument pentru a vă ajuta în timp ce începeți să vă ancorați complet conștiința la dimensiunile vibraționale superioare ale grilei cristaline 5d și nu numai.
Ca întotdeauna, mergeți înăuntru și fiți ghidați din inima voastră către ceea ce se simte bine.
Lasă restul în urmă.
SUNT Sursa, Suveran
SUNT IUBIRE.
Sunt stapan/a pe deplin pe Suveranitatea mea, conform Legii Unuia din acest ACUM și DECLAR, conform DREPTULUI Divin pe care il am pe acest Pamant:
Elibrez TOATE ILUZIILE 3d legate de separare și ma deconectez de TOATE cronologiile, matricile, realitățile și grilele vibraționale inferioare, deoarece nu mai doresc să fiu conectat la ele, Acum
Le eliberez în plină Iubire și Înțelegere, recunoscătoare pentru frumoasa experiență a descinderii, despărțirii și uitării.
Îmi deschid Inima pe deplin și neînfricat/ă în timp ce mă ancorez la cronologii dimensionale superioare pentru a continua evoluția mea spirituală.
Anulez toate contractele și / sau acordurile pe care le-am făcut cu orice entitate, ghid sau ființă, în această linie de timp și în TOATE calendarul și realitățile și dimensiunile de pe All That IS, care nu sunt pentru cel mai înalt bun din TOT și în aliniere cu scopul sufletului meu în ACUM ACUM.
Elibrez TOATE FALSE TWIN contracte și iluzii și mă aliniez pe deplin cu Spiritul meu divin pentru a mă ancora în grilele Esența lui Hieros gamos, căsătoria mea divină.
Fac asta cu bucurie

Ma unesc si colaborez in Lumina Pura cu toti membrii familiei Sufletului, a familiilor Ray și a familiei Rainbow, conform Contractelor divine galactice făcute, pentru a ajuta la ancorarea unor linii infinite de extindere și creație fără nicio interferență, conform Legii tutorilor și a Legii Unuia.
Eliberez pe TOȚI din echipa mea spirituală care m-au ajutat până acum ACUM cu cea mai profundă recunoștință și IUBIRE necondiționată. Namaste.
În „Puritatea inimii mele”, cer voluntarilor să mi se alăture IN INIMA MEA, CONECTAT LA SURSA, în timp ce construiesc o echipă care să mă ajute în următoarea fază a misiunii și scopului sufletului meu.
Sunt în cea mai profundă recunoștință pe care au ales-o, prin voința lor liberă de a merge în slujire pentru binele cel mai înalt dintre toate cu mine. Namaste.
Sa inceteze Acum toate matricile și iluziile false care păstrează acest aspect al Sinelui Meu în ACEST ACUM pentru a păși pe deplin în Lumina Mea și de a mă alinia cu Pasiunea, Misiunea și Scopul meu pentru a ajuta în schimbarea Conștiinței acestui Pământ Magnific.
Am venit aici la alegere și am înțeles pe deplin ACEST ACUM
Anulez TOATE IMPLANTURILE, ȘI INTERFERINȚA în tot ceea ce ESTE, cunoscut și necunoscut, care a interferat cu DREPTUL meu Suprem, Suveran din Planul Suprem Divin, conform Legilor Creației Divine Supreme care guvernează acest Univers.
Acest lucru este irevocabil și permanent în TOT CE ESTE.
Apel la Family Heart Heart pentru a mă ajuta, în timp ce merg în serviciu.
Orice lucru rămas în afara acestei invocări este acoperit de puritatea acestei rugăciuni în care mi-am expus cele mai nevinovate intenții în timp ce îmi amintesc cine sunt și pășesc pe deplin în lumina mea.
Apel la TOATE aspectele mele multidimensionale, pentru a unifica AICI în acest ACUM, după cum aleg, prin „Dreptul liberei voințe" misiunea suprema pentru cel mai mare bine al tuturor de pe această planetă.
Vindec complet și sigilez TOATE aspectele sinelui meu, cunoscute și necunoscute, din orice intruziune ulterioară, întrucât sunt nava întrupată sacră a Sursei a tot ceea ce este.
Eu, în puritatea inimii mele, pentru binele cel mai înalt al tuturor, cer ca această invocare să acopere tot ceea ce este cunoscut și necunoscut de acest aspect al meu, ștergând TOATE posibilele interferențe nebenefice, făcându-le NULE și Neavenite..
Eliberez TOATE si TOT ce este nebenefic pentru cel mai înalt bine al meu, în timp ce pășesc pe deplin în Lumina mea.
Cer să se întâmple toate cu Blandete și Iubire, întrucât am înțeles pe deplin că este DREPTUL MEU SACRu DE A trăi în IUBIRE și PACE.
Orice mi-a lipsit, cer să fie acoperit și înțeles.
SUNT IUBIRE, căci Iubirea este tot ce există.
Sunt infinit recunoscător pentru ACEST, ACUM, AICI.
Fie ca toți cei care încearcă să-și amintească ACEȘTEA să facă acest lucru.
ASA SI ESTE.
În lumină, dragoste și slujire veselă tuturor.
Maria



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu