Trezește-te om bun!

Cristina Sorina Moraru-
Scutura te odata de cele vechi. Sunt atatea dovezi si semne. Mergi pana la capat.
Nu este nici o dumnezeire in biserici, temple, case impopotonate.
Nici in icoanele aurite, moaste si catedrale.
Cea mai mare catedrala adevarata este trupul tau.
Acolo in el adăpostește lumina pura.
Acolo este viata vesnica pentru ca esenta ta este farama din vesnicie.
Nu exista pacat rai sau iad.
Nu exista rau ori bun ci experienta.
Dincolo te asteapta ori libertatea... Ori pacalirea.
Tu alegi...
Dar nu te mai uita in afara după salvările promise pompos tocmai de aceia care te au pacalit mereu...
Ci in tine insuti.
Invata te sa ti auzi vocea adevarata si crezi in ea si in puterea ta.
Ridica- te din genunchi om bun si straluceste in lumina.
Ai curajul sa deschizi darul ce ti s a dat atunci când te ai desprins din Lumina mama pură si ai plecat prin Universuri spre cunoastere!
Cristina Sorina Moraru-

luni, 1 iulie 2013

De ce nu este recomandat nici un ritual, nici o miscare new age,meditatii colective?


Exista o inselatorie,o "vraja bine conceputa" a vietii pe Pamant,"plasa-capcana"noii gandiri spirituale, denumita miscarea new age,mai exista articole in grup in aceasta directie.Noi toti,aproape toti,nu vorbesc pt.altii...am facut aceste miscari spirituale new age cind am inceput sa ne trezim din cauza de nestiinta... toate din ele pareau ok pana la un punct, cand simteam ca ceva nu e in regula. Dar atunci nu aveam informatia, nici experienta, necesara sa imi dau seama ce inseamna aceste neinreguli. Tot in cautari, simtind ca ceva e clar ne-inregula cu ce se intampla pe aici (niciodata nu am putut sa consider lucrurile din jur ca fiind normale, poate si datorita unor soiuri de amintiri, din lumea reala, cum ii spun eu), am urmat vreo 2-3 meditatii ghidate, printre care ..exemplu,nu personal:"o meditatie ce a avut loc la solstitiul de iarna, si era dedicata unei ascesiuni majore, la un an dupa 2012 Cum inca eram necoapta si naiva, am zis .. da, trebuie sa intru si eu in aceasta meditatie, la ora specificata. Si asa am facut. Intrand in meditatie, m-am vazut brusc, pe un fel de platforma, mergand laolalta intr-un card imens de oameni imbracati in tunici albe, ce le acoperea fata. Erau foarte foarte multi, mii, poate sute de mii de oameni. Pe lateralele cardului de oameni erau ca un fel de politisti, sau mai bine zis.. pazitori, ce indrumau cardul intr-o directie anume. Si toti mergeau incet incet, spre un fel de mare poarta, un fel de mare groapa… care mie mi-a creat instant un semnal imens de alarma. Am simtti ceva foarte negativ, foarte necurat, o mare pacaleala, ca si cum acei oameni erau dusi spre un fel de prapastie,groapa colectiva,nu spre ceva bun. Exact ca niste oi erau indrumati si tinuti in cardul acela de pazitorii de pe margine, si pareau oarecum drogati, sau somnolenti, mergeau leganat… si parca nu realizau, nu vedeau poarta imensa unde se duc si dispar. Atunci mi-am zis, ca ceva e complet necurat aici, si nu vreau asa ceva. (desi experienta in meditatie aveam fff putina) Am deschis ochii, i-am povestit partnerului cu care facusem meditatia impreuna, si surpriza… el mi-a descris ca vazuse aproape exact aceleasi lucruri."
Nu tot ce se spune in exterior este bun ! Aici suntem intr-o ferma de oameni,opriti mintea sa mai credea in ascensionari,"noi lucratorii de lumina,asht..arh..dum..zei..maestri ascensionati.. legea atractiei, si deschideti mai bine ochii. In timp ce unii fac poze si si le expun in galerii, sau mai beau o bere,maninca inghetata,stau la soare sau mai fac o gluma, sau o meditatie, mii de copii sunt rapiti si ne-inapoiati vreodata familiilor. Sau alti oameni isi dau sufletul afara de durere, din alte motive. Lumea asta nu este in niciun caz o lectie. Asa cum ar spune New Age-ul. Poate singura lectie pe aici e de renuntare la fals, de renuntare la propria iluzie de a fi cineva. Cam asta e singura lectie. In rest, ochii bine deschisi, si mana pe "teaca atentiei". Si traitul in prezent, din suflet. Singurele care va pot restitui sinele si adevarul vostru. Cel pe care il cautati atata in orice altceva.
Cam tot ce se promoveaza in exterior, mai ales ceea ce se promoveaza ca fiind bun, ar trebui sa va faca sa fugiti. Un om adevarat, cu suflet, care a simtit adevarul, niciodata nu va promova nimic. De abia poate pune in cuvinte acel adevar, cum sa-l mai poata promova? Adevarul,adevarata Divinitate, viata, sau acea forta imensa pe care o cautati, e ceva atat de intens, ca odata simtit in interiorul vostru,nu veti mai avea interes pentru iluziile din jur. Nici macar nu prea veti mai avea dorinta sa explicati prea multe, deoarece,e o experienta ce, daca nu e experimentata, degeaba se vorbeste despre ea. Spiritualitatea este 0 atata timp cat se promoveaza prin fel de fel de tehnici,initiati care va vor doar banii,cursuri si cuvinte exterioare "unse cu miere falsa iluzorie". Eu as putea rezuma totul la un singur sfat: mergi in tine insuti,nimic mai mult...sunt informatii suficiente aici in grup de trezire si cautare pe Sine. Stai singur cu tine insuti intr-o camera, 3 zile, fara laptop, telefon, tv, etc. Nu ai nevoie de nimic mai mult decat atat ca sa incepi sa intelegi pana si cele mai avansate idei spirituale. Totul, desi pare o provocare, este in tine... culmea,nu…ai avut acum timp suficient sa reflectezi despre tot si toate... Stai in prezent (stare naturala atunci cand stai in tine insuti,cand traiesti din suflet,observa,debaraseaza-te,curata-te de toata...schimba linia temporala in cea mai minunata realitate care o creezi prin intentie...

worldinthemirror,Octavia Herta,In cautarea adevarului interior si iesirea din Matrix.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu