Trezește-te om bun!

Cristina Sorina Moraru-
Scutura te odata de cele vechi. Sunt atatea dovezi si semne. Mergi pana la capat.
Nu este nici o dumnezeire in biserici, temple, case impopotonate.
Nici in icoanele aurite, moaste si catedrale.
Cea mai mare catedrala adevarata este trupul tau.
Acolo in el adăpostește lumina pura.
Acolo este viata vesnica pentru ca esenta ta este farama din vesnicie.
Nu exista pacat rai sau iad.
Nu exista rau ori bun ci experienta.
Dincolo te asteapta ori libertatea... Ori pacalirea.
Tu alegi...
Dar nu te mai uita in afara după salvările promise pompos tocmai de aceia care te au pacalit mereu...
Ci in tine insuti.
Invata te sa ti auzi vocea adevarata si crezi in ea si in puterea ta.
Ridica- te din genunchi om bun si straluceste in lumina.
Ai curajul sa deschizi darul ce ti s a dat atunci când te ai desprins din Lumina mama pură si ai plecat prin Universuri spre cunoastere!
Cristina Sorina Moraru-

vineri, 17 octombrie 2014

Voci negative în capul tău și programul „Asta este o minciună”



Am primit numeroase e-mailuri de la oameni obișnuiți care îmi cereau să-mi explic programul  „Asta este o minciună” pe care  l-am folosit pentru a scăpa de vocile pe care le-am auzit ca tânără. Am făcut acest lucru pe cont propriu, fără ajutorul psihologilor sau psihiatrilor sau al medicamentelor lor toxice.
Pentru aceia dintre voi, care auziți voci sau sunt consumați de gânduri negative puternice și obsesive, este esențial să înțelegeți că vocile și gândurile negative persistente care vă plâng nu sunt ale voastre. Ei vin din afara ta și nu îți aparțin.
Nu sunt halucinații și nu ești nebun. Sunt paraziți energetici și trebuie să vă transforme energia negativă pentru a o folosi ca aliment. Supraviețuirea lor depinde de scurgerea și alimentarea energiei tale negative.
Acestea sunt aceleași spirite negative cunoscute de gnostici în vechime ca  arhoni  și demoni în literatura biblică de astăzi.
O mare minciună  săvârșită de unitatea este că toți oamenii sunt neputincioși pentru a combate această boală. Adevărul este că nu este o boală. Sunteți atacat de o forță parazitară din afara dvs. care vă instalează gândurile negative în mintea dvs. pentru a genera energie emoțională negativă pe care o absorb din aliment. Ați experimentat pentru voi înșivă cum vă simțiți complet drenați și deprimați după ce ați fost consumat de gânduri negative.
Programul  „Asta este o minciună”  este un program mental conceput pentru a vă împuternici. Este un program nimic și nimeni nu îl poate scoate de la tine, în afară de tine. Un  prieten psiholog clinic mi-a spus  că acest program a lucrat și pentru a ajuta victimele schizofreniei să scape de vocile pe care le aud.
ESTE UN PROGRAM MIE - CUM S-A DEZVOLTAT ȘI CUM SE FUNCȚIONEAZĂ
Cred că cel mai bun mod de a explica cum am reușit să trimit spiritele negative care m-au plictisit ani de zile este să vă spun o poveste. Începe acum vreo 40 de ani, după ce am petrecut deja câțiva ani cercetând creierul pentru a afla ce nu era în regulă cu mine și cum să-l repar. Cercetările mele inițiale s-au concentrat pe știința convențională. Ceea ce am învățat despre mecanica creierului a fost interesant, dar nu a ajutat prea mult, deoarece s-a ocupat doar de lumea materială. Vocile care mă bântuiau nu erau din lumea aceea.
Povestea începe când un prieten de-al meu mergea într-o călătorie în jurul lumii și avea să plece timp de 4 luni. M-a invitat să stau acasă pentru ea și să-i păstor pe terrierul Yorkshire. Am sărit la șansa de a trăi într-o casă frumoasă din Mill Valley, California, retrasă de toți ceilalți din San Francisco. În acea perioadă, mă luptam cu cum să-mi iert fostul și pe noua lui soție pentru că mi-au luat copiii de la mine și apoi le-am otrăvit mințile împotriva mea. Această izolare a fost o oportunitate perfectă pentru acel efort.
A doua zi după ce m-am mutat și am spus Bon Voyage prietenului meu, m-am dus la un magazin de cărți pentru a răsfoi când o carte a căzut de pe raftul care ateriza chiar la picioarele mele. Am ridicat-o pentru a o pune din nou pe raft, dar mai întâi am trecut prin paginile sale. Acesta a fost  numit de  Wayne Dyer numitele  dvs. zone eronate .   Am dus-o la magazinul de cafenea pentru a răsfoi, înainte de a decide dacă o cumperi sau nu, și am deschis-o către o pagină aleatorie care scria:   „Nimeni nu te poate face să te simți bine sau rău. Aceasta este alegerea ta. Ai capacitatea de a-ți controla gândurile și numai tu te poți bucura. ”   Am închis cartea și am șoptit: „O, Doamne! Nu stiam asta!" Acesta a fost un moment esențial pentru mine care a schimbat cursul vieții mele.
Am luat cartea înapoi în casa prietenului meu și am început să citesc fiecare pagină. De multe ori am pus-o jos pentru a-mi observa gândurile. M-am întrebat: „Cine îmi respectă gândurile? Ce sunt gândurile? De unde vin gândurile? Unde merg gândurile odată ce le gândim? Cum să îi controlez dacă sunt în stare să mă întorc și să îi privesc apărând de nicăieri, realizând că nu vin de la mine, privitor? ” 
La sfârșitul celor patru luni, prietenul meu s-a întors din turneul ei mondial, ea și cu mine am avut multe de discutat. Mai întâi a trebuit să-mi arate toate diapozitivele ei despre locurile pe care le-a vizitat și oamenii pe care i-a cunoscut. Arăta vibrantă și fericită. La super i-am povestit despre carte.
„Știați că vă puteți controla gândurile și că nimeni nu vă poate face să vă simțiți într-un fel sau altul decât dacă vă permiteți?” Am întrebat.
Nici ea nu știa asta și, deși copilăria ei fusese destul de normală, îi plăcea ideea. M-a întrebat dacă voi lăsa cartea cu ea.
Când m-am întors spre San Francisco pentru a găsi un apartament nou, am continuat să am revelații despre propria mea minte. În noul meu apartament, mi-am petrecut timpul singur, plugând prin multe texte despre creier și minte, înainte de a găsi o carte a lui  Robert Monroe,  numită  Călătorii din corp.Am exersat câteva dintre exercițiile pe care le-a recomandat cartea. Nu m-au determinat să călătoresc din corpul meu, dar au avut un alt efect uluitor: am început să văd sclipiri de memorie din primii 13 ani din viața mea, de care nu mai amintisem anterior. La început nu i-am înțeles până când nu s-a deschis o poartă de inundație și toate amintirile s-au repezit brusc. Eram copleșit și nu îmi venea să cred lucrurile pe care mi le aminteam! M-am simțit ca un cerb în faruri, înțelegând, dar prea îngrozit pentru a procesa totul dintr-o dată. Flăcări ale tatălui meu fiind încântat de metode de tortură japoneză și folosindu-mă ca șobolan de laborator de la vârsta de la 3 la 6 ani, mi-au survenit în minte; au apărut petreceri de a petrece șase luni într-un centru de detenție pentru copii la 6-1 / 2 ani și de a petrece două săptămâni în închisoare solitară.
Uluit de aceste amintiri care se ridicau, m-am așezat în mijlocul sufrageriei mele ca o sculptură din piatră. Când „filmul” amintirilor s-a oprit, i-am șoptit camerei goale: „Asta nu se întâmplă. M-am spălat pe creier. Ce fac acum?" Gropul de memorie a dezvăluit că eram controlat mintea prin tortură fizică și emoțională. Ceea ce a fost atât de ciudat este că, după vârsta de 13 ani, amintirile mele despre tatăl meu sunt minunate! El m-a învățat să vânez și să pescuiesc și să fiu autosuficient în pustie. El m-a învățat matematică avansată și multe altele. Am crescut iubind matematica și știința. Mi s-a părut firesc să studiez inginerie civilă ca o carieră.
Din tot ce citisem, mi-am dat seama că experiențele copilăriei timpurii sunt încorporate în subconștient ca adevăr: Adevărul meu inconștient a fost mai întâi să fii torturat (de către un bărbat), iar apoi bărbatul îți tratează tăieturile, vânătăile, rănile și apoi bărbatul se ghemuiește. tu și te roagă să dormi și apoi te simți din nou iubit și în siguranță.
Acesta era exact scenariul în care jucasem în viață fără să știu niciodată de ce! Niciodată n-aș fi înțeles acest lucru, dacă barajul nu s-ar fi deschis pe larg când s-a întâmplat și pentru asta sunt recunoscător. Pe deasupra acelui comportament condiționat, vocile îmi spuneau că sunt lipsită de valoare în această lume, dar acum odată cu întoarcerea memoriei mele, știam altfel. Știam că lucrurile oribile care mi s-au făcut; nu au fost lucruri pe care le-am provocat, alese sau meritate. Așadar, nu numai că am avut nevoie să-mi dau seama cât de depășit fiind spălat pe creier pentru a-mi repara mintea, am avut nevoie să aflu cum să scap de vocile care mă plâng și continuă să îmi spună lucruri oribile despre mine.
Când m-am întors la serviciu după weekend, șeful meu m-a sunat în biroul său. „Sherry”, a spus el, „Cum ai vrea să înveți programarea computerului?”
Am spus: „Pare interesant. Ce se întâmplă?"
Se sprijini pe scaun. „Tocmai am obținut un contract pentru a dezvolta un sistem computerizat de urmărire pentru un district de apă important. Am crezut că vei fi cel mai bun candidat la conducerea proiectului. ”
"Sigur!" Am spus: „Mi-ar plăcea provocarea. Când începem?"
- Mâine, a spus el.
În lunile următoare am învățat programarea computerului. Cincisprezece luni mai târziu, am scris codul computerului pentru sistemul de urmărire a districtului de apă și le-a plăcut. Mai mult decât atât, am văzut o asemănare remarcabilă între modul în care calculatoarele procesează informațiile și modul în care creierele noastre procesează informațiile, fiecare rulând pe un program care este inserat de un programator extern. În timp ce programul computerului operează prin codul său software, programul creier funcționează prin impulsuri electrice care călătoresc pe căi sinaptice specifice.
Tragere de creier-computer
M-am întrebat dacă aș putea scrie un program mental care să nu abordeze doar gândurile negative, adică vocile care mă zguduiau, dar să elimine sau să desfășoare condiționarea spălată pe creier care exacerba mizeria din viața mea.
Teoria mea era să scriu un program mental și să mă antrenez să folosesc acel nou program mai mult decât cel existent până când noul program a devenit automat și programul existent atrofiat, slăbit până la punctul pe care nu l-ar mai putea efectua, chiar dacă aș încerca. Cu alte cuvinte, refaceți-mi creierul.
Am încercat mai întâi să editez codul în creierul meu, dar nu a funcționat. A fost mult prea complicat să ne amintim în timp ce aruncăm răspunsuri condiționate inconștiente, declanșate de evenimentele din viață sau în timpul atacurilor lui Archon. Trebuia să mă gândesc la ceva mai ușor; ceva ce mi-aș putea aminti în timp ce în mijlocul unei programe mai vechi era declanșat de lumea din jurul meu.
Știam acum că toate lucrurile negative pe care le-am învățat despre mine de către părinții mei, Centrul de detenție pentru minori, Orfelinatul catolic, școlile publice și societatea în general, în ceea ce privește cine sunt cu adevărat nu sunt adevărate.  A fost totul minciunăNu eram o persoană „rea și rea” destinată să meargă în iad. Nu eram o persoană „nebună”. Nu eram o persoană „egoistă”. Nu m-am „urât” pe mine sau pe altcineva. Nu m-am născut pentru a „ura” viață și nici nu am fost născut în „păcat”. Nu am fost „prost, nu merge nicăieri”. Nu am fost „o mamă rea”. Nici unul dintre aceste lucruri nu era adevărat și totuși, înainte de a rula noul program, am auzit acest lucru ca fiind adevăr de către voci și am simțit acest lucru adevărat prin condiționarea mentală toată ziua și toată noaptea. Din această cauză, văzusem o surpriză neplăcută în fețele și în ochii celorlalți în timp ce mă priveam supra-reacționând la cuvintele lor inocente și plecând în jenă. Tot ce am putut face a fost să mă suflec de reacțiile mele excesive mai târziu, când eram singur. Am promis că dacă mi-ar lua toată viața, aș găsi o modalitate de a remedia acest lucru.
După câteva încercări și erori, am proiectat un program mental numit  „That’s a Lie” . De fapt, îl am pe Wayne Dyer să mulțumesc că mi-a pus inițial calea cea bună, subliniind că avem o alegere despre modul în care gândim. Cu alte cuvinte, avem capacitatea de a prelua controlul asupra propriei noastre minți. De asemenea, dau credit și multe mulțumiri Universului pentru sincronicitatea de a arunca cartea lui Wayne la picioarele mele și de a deschide ușa care mi-a permis să învăț programarea computerului. Era exact ceea ce aveam nevoie pentru a începe drumul spre rezolvarea problemei de rădăcină, pentru a putea începe să mă vindec.
Programul  „Asta este o minciună” a  funcționat perfect la eliminarea condiționării spălării creierului, permițându-mi spațiul mental de care aveam nevoie pentru a deveni cine doream să fiu în loc să fie ceea ce alții programau în mine. Teoria mea funcționase.
Odată ce am străbătut și am cucerit efectele de spălare a creierului, am fost surprins să aflu că o mare parte din ceea ce fusese programat cu forță în creierul meu de copil era încă folosit de paraziții spirituali împotriva mea. Încă primeam gânduri negative și mesaje care sunau exact ca propriile gânduri. Îndrăgostirea și sufocarea, sugestiile, chiar și cerințele venite din partea lor au fost dincolo de orice mi-aș putea imagina gândirea, cu atât mai puțin făcând.
Dacă aceste gânduri nu veneau de la mine și aș putea să mă așez și să le privesc cum curg prin mine și să mă simt dezgustat de ele, atunci erau dintr-o sursă din afară. Cercetând acest lucru, am aflat despre Arhionii timpurilor străvechi.
„În 1947, s-au găsit texte în borcane de lut din Nag Hammadi, în Egipt și, pe aceste texte, a fost o poveste despre ce credeau oamenii Nag Nagmadi, cu 2.000 de ani în urmă. În  credința gnostică, Arhoniștii erau conducători planetari și păzitori ai avioanelor spirituale. Arhoanele erau asociate cu cele șapte planete vizibile și erau percepute ca agenți ai Demiurgului, ființe prădătoare care inhibă trezirea spirituală prin convingerea umanității de o realitate falsă, forțe de păcat și ispită. Ele influențează modul în care percepeți lumea, nu lumea în sine. Puterea primară în lumea în care locuim este divinitatea care locuiește a planetei, inteligența Gaian, numită Sophia de către gnostici. Dacă ești aliniat la inteligența Gaian, nu vezi lumea ca un loc al fricii și al prădării, ci al frumuseții, botezului și magiei. ”
Acest lucru a confirmat că nu mi-am pierdut mințile, ci în schimb sunt atacat de ființe spirituale parazite negative, care sunt foarte reale.
Acum a venit momentul să aplic noul program pentru a vedea dacă va funcționa pe vocile Archon / Demon care pur și simplu nu mă vor lăsa în pace.
Odată ce am aplicat efectiv directorii și am lipit de ele, programul a funcționat la fel de eficient pe ele ca și la spălarea creierului.
În esență, acest program neagă entitățile bătălia lor. Ești înarmat cu adevărul că acești paraziți spun minciuni despre cine ești - mulți dintre ei. Prin faptul că nu le-ai implicat și le-ai negat bătălia, nu generezi nicio mâncare pentru ei. Trebuie să aibă energie negativă pentru a supraviețui. Ele nu le pot genera singure. Nu au nici o putere proprie. Dacă nu vă pot evoca emoții negative din partea dvs., nu au de ales decât să plece sau să mor de foame până la moarte. Dacă ești persistent, trebuie să plece.
Iată cum am lucrat programul „Asta este o minciună”:
De fiecare dată când m-am prins având o reacție excesivă la genunchi la un gând sau sentiment, aș spune: ESTE O MINȚIE. Un exemplu (unul dintre mulți): Cineva ar putea spune: „Ești doar un idiot prost”. În loc să permit rularea vechiului program, asta m-ar determina să fiu de acord și să simt o stimă de sine scăzută sau să mă enervez pentru ceea ce persoana a spus, aș conduce în mod conștient noul program și mi-aș spune  „Aceasta este o minciună”.  Mintea mea logică știa deja că nu sunt o prostie, dar mintea mea subconștientă avea nevoie ca noul program să fie rulat în mod repetat pentru a crea noi căi neuronale și o înregistrare diferită. Cum în lume aș putea lucra ca inginer civil și să conduc o organizație internațională pentru drepturile omului și să-mi duc viața în ciuda tuturor lucrurilor care mi s-au întâmplat dacă aș fi prost? Mesajele pe care aceste entități mi le inserau în minte erau nebunești.  Faceți clic aici  pentru a vedea o listă de minciuni comune pe care aceste entități le spun oamenilor. Aplicați programul „Asta este o minciună” la fiecare articol din această listă.
Coroana s-a îndreptat
Adevărul este că fiecare dintre noi se naște ca ființă pură; fiecare cu un spirit pur și suveran, fiecare cu potențialul de a trăi o viață fericită productivă sănătoasă și prosperă. Până când „lumea” trece prin noi, trecându-ne prin moară și programându-ne negativ, uităm de toate acestea. Pentru unii dintre noi, procesul este torturat (așa cum a fost al meu). Pentru alții, procesul este ca în fiecare zi să audă și să vadă, martorii spunând și fac lucruri care sunt urâte, egotistice și complet contrare purității pe care le-au avut atunci când au ajuns aici în trup. Astfel, subconștientul nostru înregistrează aceste lucruri ca adevăr atunci când  totul este minciună.   Odată cu percepția noastră asupra lumii influențată de aceste minciuni, devenim terenul perfect de hrănire pentru ca acești paraziți să se infeste.
Doar dacă nu-l numim ce este.
Rulați programul  „Asta este o minciună” de  fiecare dată când vă gândiți negativ la dvs., chiar dacă acest lucru înseamnă că trebuie să STOPIȚI la jumătatea propoziției pentru o reexecuție. Faceți acest lucru până când programul devine automat. Când veți face acest lucru, veți începe să observați progrese profunde în comunicarea cu sinele vostru superior. Când acest lucru devine automat, nu mai trebuie să vă gândiți, deoarece vechiul program s-a atrofiat și nu mai rulează. Software-ul este corupt. Nu poate trage impulsuri electrice de-a lungul acelei căi vechi, deoarece nu le poate găsi. Atunci se vor deschide noi uși și noi moduri de a fi și de a gândi. Vocile, spiritele Arhionilor / Demonilor, sunt respinse de energie pozitivă, astfel încât vor rămâne în libertate. Se pot întoarce periodic pentru a  testa apele dar veți putea să le recunoașteți prezența neplăcută și să-i ridicați literalmente cu  „Asta este o minciună”.
Aceasta nu este o rezolvare peste noapte, dar poate fi una permanentă. Nu este ușor și va dura timp, efort și sârguință. Pentru mine, a fost nevoie și de încăpățânare și tenacitate. Mulți oameni pur și simplu nu vor să facă treaba. Pentru cei care nu doresc să facă munca necesară, programul va eșua și vor continua să fie plini de negativitate și comportament irațional, declanșat de spiritele negative.
Acest lucru a funcționat pentru mine și, cu condiția să nu existe daune organice la nivelul creierului, acesta poate funcționa pentru oricine îl folosește în mod conștient și diligent. Nu există niciun compromis. NU ești persoana groaznică care aceste entități îți spun că ești.  Astea sunt minciuni.   Mintea voastră subconștientă trebuie să știe că ceea ce a înregistrat în anii voștri sunt informații false. Învață acest lucru prin repetare. Luați în considerare alternativa de a nu depune efort. Nu aveți nicio îndoială că aceste ființe sunt paraziți energetici și vă vor hrăni din voi până când veți schimba programarea în mintea voastră inconștientă sau până când veți fi morți. Ei au nevoie de tine pentru ca energia ta negativă să supraviețuiască. Ei nu dau naiba despre tine, altfel decât ca sursă de hrană.
După ce ați lucrat acest program așa cum s-a descris mai sus și știți absolut că funcționează, veți putea învăța altora același lucru cu multă ușurință. Această metodă nu se regăsește în cărțile de text, ci ar trebui să fie.
Pentru mai multe informații despre modul în care funcționează aceste spirite negative, vă rugăm să vizitați site-ul meu la  http://www.keyholejourney.com/paranormal.html
Actualizare 2-26-18 - consultați noul articol „That’s a Lie Update” aici
https://keyholejourney.wordpress.com/2018/02/26/thats-a-lie-program-update/
Namaste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu