Trezește-te om bun!

Cristina Sorina Moraru-
Scutura te odata de cele vechi. Sunt atatea dovezi si semne. Mergi pana la capat.
Nu este nici o dumnezeire in biserici, temple, case impopotonate.
Nici in icoanele aurite, moaste si catedrale.
Cea mai mare catedrala adevarata este trupul tau.
Acolo in el adăpostește lumina pura.
Acolo este viata vesnica pentru ca esenta ta este farama din vesnicie.
Nu exista pacat rai sau iad.
Nu exista rau ori bun ci experienta.
Dincolo te asteapta ori libertatea... Ori pacalirea.
Tu alegi...
Dar nu te mai uita in afara după salvările promise pompos tocmai de aceia care te au pacalit mereu...
Ci in tine insuti.
Invata te sa ti auzi vocea adevarata si crezi in ea si in puterea ta.
Ridica- te din genunchi om bun si straluceste in lumina.
Ai curajul sa deschizi darul ce ti s a dat atunci când te ai desprins din Lumina mama pură si ai plecat prin Universuri spre cunoastere!
Cristina Sorina Moraru-

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Cum să împărtășiți informații despre trezirea voastră spirituală cu alții



Când începi să împărtășești tot ceea ce știi despre sistemul de control al matricei cuiva care nu a simțit zgomotele trezirii din sufletul lor, poți fi întâmpinat cu diverse reacții adverse. Cea mai bună regulă este să aruncați indicii decât să strigați tot ce știți de pe acoperișuri. Cu toate acestea, fiecare situație este diferită și merită să auziți ce au experimentat alții, astfel încât să nu pierdeți prieteni, familie și persoane dragi din cauza a ceea ce ați împărtășit deschis.
Fiecare este pe propria sa cale de trezire și va auzi chemarea sufletului în momente diferite. Cu toate acestea, există grupuri de stele, lucrători de lumină și turnuri de drumuri care s-au trezit în grupuri. În timp ce începeți să căutați cei din familia sau grupul vostru de suflet, doriți să vorbiți despre experiențele voastre. Este o idee bună să rezervați acest tip de discuții „Woo Woo” pentru cei care sunt cu adevărat în el, altfel puteți regreta că ați spus câteva lucruri. Împărtășirea cu cei care habar nu au despre ce vorbești este o greșeală pe care o fac mulți oameni și care poate fi evitată.
Reacțiile principale pe care le-am primit atunci când împărtășesc informații cu persoane care nu sunt trezite, extrem de religioase, extrem de conservatoare sau pur și simplu închise sunt:
-Ochii cu glazură (luminile sunt aprinse, dar nimeni nu este acasă)
-Să adorm în timp ce vorbesc cu ei (da, acest lucru mi s-a întâmplat în mai multe rânduri)
-Furia și sau defensivitatea (forme de frică)
-Ridicule (auto-apărare egoică)
Există mai multe motive pentru aceste reacții. De cele mai multe ori, o persoană care se află sub vraja matricei simte că controlează viața și simte o aparentă libertate. Dacă ar fi să amenințați acest sentiment de securitate, ego-ul va intra direct și vă va opri imediat de a le zdrobi realitățile mentale sau emoționale fragile. După cum știți, unul dintre primii pași în trezirea spirituală este mutarea ego-ului deoparte pentru a putea primi informații care, într-adevăr, vă pot transforma percepția despre realitatea voastră. Aceasta este o parte a schimbării și a înaintării, însă nu toată lumea este pregătită pentru acest lucru în același timp, inclusiv egoul sau eul mai mic.
Un alt motiv pentru care poate apărea ochiul glazurat și adormirea este din cauza declanșării matricei. Orice adevăr de timp poate afecta programarea matricei, declanșările decurg din sistem și o persoană poate deveni confuză sau somnolentă sau pur și simplu poate să nu audă ceea ce spui. De asemenea, ghidurile unei persoane pot face ca acest lucru să se întâmple în numele său, pentru a le proteja, întrucât poate nu ar fi benefic pentru orice motiv pentru care să audă ce aveți de spus în acel moment din viața lor.
Am făcut greșeala de a împărtăși tot ce am putut cu fostul meu soț în momentul trezirii mele în 2010. Primele subiecte despre care am aflat au fost fantomele, tărâmul astral și ce se întâmplă cu o persoană când moare. La început, el a acționat ca ceea ce spuneam că era interesant. Pentru că m-a îngrijit și s-a temut să mă piardă, a jucat de-a lungul și a acționat mai interesat și am început să vorbesc despre Starseeds și ascensiunea. În cele din urmă, toate prefacerile au ajuns la cap și, mental, a fost prea mult pentru el. El a sfârșit devenind groaznic de rănit pentru că era confuz și uluit de schimbarea mea bruscă și îi dădusem drum la multe informații de digerat. În cele din urmă, vibrația noastră de cuplu nu a mai fost niciodată un meci, dar ar fi fost mai bine dacă nu ar fi fost atât de confuz mental și emoțional pentru el.
Nu mi-am învățat lecția acolo. De când am lucrat la ascensiunea mea 24/7, am simțit că trebuie să explic lucrurile fiului meu adolescent și mamei mele, care erau cele două persoane rămase în familia cu care am interacționat regulat. Când s-ar întâmpla o situație cum ar fi să nu votez sau să nu vreau să cumperi produse neorganice dantelate cu pesticide, nu am avut de ales decât să mă opresc în ceea ce am crezut. Când am înțeles oarecum agreabil în acest sens, m-am simțit cu entuziasm Aș putea împinge mai multe informații.
Pentru a-și păstra sistemul de credințe și pentru a nu-i zdruncina lumea, fiul meu a sfârșit crezând că sunt în afara minții mele și a început să mă enerveze foarte mult pe mine, deoarece realitatea lui era amenințată. Mama era mai deschisă, dar tot nu voia să audă nimic despre care nu știa nimic, pentru că asta ar însemna că nu stăpânește viața ei sau că există ceva despre care nu știa absolut nimic.
Programarea matricei mentale rulează foarte adânc și trebuie să știi când trebuie să te oprești înainte de alergarea tuturor în viața ta. Este vorba mai degrabă de respectarea calității vieții altuia, dar te împiedică să fii singur pe calea ta. Cel mai bine este să renunți la semințe mici de adevăr. De exemplu, în timp ce observați un chemtrail în curs de realizare, puteți pune la îndoială ce iese din avion fără a răspunde la întrebare. Uneori trebuie să respectați regula în care nu veți discuta ceva decât dacă vi se va cere acest lucru.
Cu toate acestea, polaritatea este că, dacă îți păstrezi adevărul în interior, poate începe să se acumuleze în interiorul tău, ca și energie blocată. Când acest lucru a început să mi se întâmple după câțiva ani, când am aruncat o privire bună asupra vieții mele și a celor din jur, am avut în cele din urmă să iau decizia care mi-a fost cea mai bună. Am continuat să transmit informații asupra familiei mele care îmi justificau acțiunile de stil de viață, care altfel păreau „nebune”. În cele din urmă, mi-a fugit pe toată lumea în viața mea „veche”.
Cel mai bine este să găsești pe cineva cu care să vorbească până la urmă, dar trebuie să fie cineva care a fost deja declanșat pentru trezirea sufletului lor. În cele din urmă, fiecare situație este diferită și trebuie să utilizați un amestec de intuiție, bun simț, compasiune și iubire necondiționată atunci când decideți cât de mult să divulgați în orice situație dată.
De asemenea, trebuie să vă dați seama că, uneori, va trebui să fiți actor în realitatea voastră. De exemplu, dacă lucrați la un loc de muncă în 3D în care se pare că nimeni nu este treaz, iar subiectele mai cool despre apă includ politică, sport și alegeri ale pieței bursiere, atunci v-ați putea regăsi ca un outcast dacă încercați să intrați în dezbateri despre aceste subiecte. într-un mod metafizic. Renunțarea la semne și plantarea semințelor pot fi calea de a merge, atâta timp cât șeful tău este suficient de deschis pentru că în cele din urmă cuvântul se va învârti. Dacă vă aflați într-o poziție corporativă strictă și aveți nevoie de jobul dvs., este cel mai bine să nu vorbiți despre anumite subiecte.
De exemplu, fostul meu soț și cu mine am lucrat în industria de petrol și gaze când m-am trezit. În cele din urmă, am aflat că petrolul nu este un „combustibil fosil” și că Tesla avea multe aparate de energie gratuite acum 100 de ani. Când am început să vorbesc despre asta la niveluri ridicate de conducere, am fost întâmpinat de agresivitate patriarhală și soțul meu m-a rugat să nu mai vorbesc despre energia liberă și despre astfel de prostii. El mi-a amintit că industria de petrol și gaze ne-a plătit facturile și ne-a permis să avem stilul de viață pe care l-am avut. Nu a durat mult până am decis să ies din acea industrie și să trăiesc un stil de viață mai simplu. Nu l-am putut vorbi să se retragă, iar aceasta a fost o altă parte a cauzei separării noastre.
Este mult mai bine să renunți la pesmet și să nu pierzi credibilitatea persoanelor din jurul tău, astfel încât vei fi disponibil pentru ei atunci când vor începe să pună la îndoială tot ce este în jurul lor. După declanșarea lor de trezire, majoritatea oamenilor învață de unul singur prin cărți și pe internet, deci nu simt că este responsabilitatea dvs. să le treziți cu o mulțime de informații. Chiar dacă va veni ziua când toate vor fi cunoscute și văzute, mi-ar fi fost cel mai bine pentru mine și familia mea emoțional dacă nu aș fi trebuit să mă îndepărtez.
Starseed Magenta Pixie vorbește despre acest subiect în următorul videoclip:



Vom vorbi despre acest subiect și alte subiecte Starseed la Conferința Starseed Reunion din In5d din 28 mai 2017 la Londra! Magenta Pixie, David Manning, Candace Craw-Goldman și eu însumi vom împărtăși gânduri despre cum putem merge între lumi până când se va schimba realitatea. Faceți clic AICI pentru mai multe informații.
Despre autoare : Michelle Walling, CHLC este un antrenor holistic pentru viață , vorbitor public internațional, scriitor, webmaster și gazdă a unei emisiuni radio. În 2013, Michelle și-a început cariera publică ca scriitoare contribuitoare spirituală, metafizică și ezoterică pentru In5d.com și bodymindsoulspirit.com . Michelle este webmaster-ul pentru MichelleWalling.com , cosmicstarseeds.com , thestarchildren.net și howtoexitthematrix.com și este co-creatorul WooWooMedia.com . Michelle este gazda emisiunii Cosmic Awakening Show . Pagina ei personală de Facebook poate fi găsită aici .
Michelle Walling







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu