Trezește-te om bun!

Cristina Sorina Moraru-
Scutura te odata de cele vechi. Sunt atatea dovezi si semne. Mergi pana la capat.
Nu este nici o dumnezeire in biserici, temple, case impopotonate.
Nici in icoanele aurite, moaste si catedrale.
Cea mai mare catedrala adevarata este trupul tau.
Acolo in el adăpostește lumina pura.
Acolo este viata vesnica pentru ca esenta ta este farama din vesnicie.
Nu exista pacat rai sau iad.
Nu exista rau ori bun ci experienta.
Dincolo te asteapta ori libertatea... Ori pacalirea.
Tu alegi...
Dar nu te mai uita in afara după salvările promise pompos tocmai de aceia care te au pacalit mereu...
Ci in tine insuti.
Invata te sa ti auzi vocea adevarata si crezi in ea si in puterea ta.
Ridica- te din genunchi om bun si straluceste in lumina.
Ai curajul sa deschizi darul ce ti s a dat atunci când te ai desprins din Lumina mama pură si ai plecat prin Universuri spre cunoastere!
Cristina Sorina Moraru-

marți, 6 ianuarie 2015

PUTEREA TA INTERIOARĂ



Postările rezumatelor din sesiuni își au rostul lor. Să ajute membrii din grup să aibă acel ”Aha!” , adică declicul care să îi ajute să se deschidă spre conștientizare și spre înțelegerea multor întîmplări ”bizare” din viața lor , unele plăcute altele mai puțin plăcute. - Prin corpul fizic , sufletul nostru nu poate vedea complexitatea ființelor și a energiilor din jurul lui dar în timpul nopții cînd trupul fizic se odihnește , sufletul experimentează direct tot felul de situații la fel de complexe. Întors în corp , sufletul poate fi blocat să înțeleagă atît datorită limitărilor fizice cît și datorită parazitărilor. - De aceea , ori de cîte ori citiți un rezumat și apar amintiri neclare , nu vă grăbiți să trageți concluzii sau să panicați. Dați voie minții , inimii și sufletului vostru să se unească cu spiritul vostru divin (sinele) și să vă ajute treptat să înțelegeți. Uneori se întîmplă instantaneu și alteori durează chiar și luni. Tot ce aveți nevoie este răbdare și încredere în voi înșivă. Lumina Pură se extinde ușor dar sigur în toată ființa voastră dragi prieteni. Lara Ida Mironică Grup: https://www.facebook.com/groups/73400...

Meditatia scrisa:

În străfundurile fiecărei ființe cu viață există o Putere Interioară uriașă. Această putere ne-a fost blocată prin tertipuri malefice , programe parazitare si tot felul de implanturi și prin inducere de spiritualitate falsă sub forme diverse , toate menite să ne blocheze propria Putere Interioară.

  Prin religii, secte, frății, grupări diverse, am fost reduși la conditia de supuși creditari unor ființe decăzute care ne-au folosit miliarde și miliarde de ani terrani ca pe niște oi mînate in grup.

- Avem această Putere care odată descatușată rupe toate lacătele , toate barierele si anulează tot ce ni s-a indus vreodată. Cum să facem? Simplu: CREZI DIN STRĂFUNDURILE FIINȚEI TALE IN TINE ÎNSUȚI! Este primul pas spre eliberare. Nu mai permite nimănui si la nimic să te țină tributar , indiferent că sînt tradițiile false , rude sau prieteni cărora ți-ar fi jenă(?) să le spui NU! Nu mă interesează , Nu mă atrage , Nu mai accept ce nu cunosc , VREAU să știu CINE SÎNT EU ȘI CE POT CU ADEVĂRAT fără să mă inchin sau să fac ritualuri , cruci si alte simboluri despre care nu știu nimic cu adevărat ci doar le-am asimilat din mers...

- Abia atunci și pas cu pas simți eliberarea și regăsești ceea ce ti-au ascuns prin minciună și manipulare ,ție ,părinților tăi, bunicilor si străbunicilor tăi. Această putere a fost numită în cartea neagră parazitară "biblia" , sub forma unei metafore legate de un bob de muștar.

- O avem cu toții și ea doar așteaptă să o descatușăm
  Fiți liberi de orice tip de concept și reușiți.
  Primul pas în tot ce vrem să facem este VOINȚA. Determinarea cu care actionăm pentru a ajunge să obținem ceea ce dorim aduce împlinirea a ceea ce vrem , sau poate aduce eșecul ( în caz că oscilăm). Voință plus Concentrare permanentă fără să ne lăsăm distrasi de ce se manifestă în exteriorul nostru.
- VOINȚĂ + CONCENTRARE + ACȚIUNE.
-Aceștia sînt pașii ”magici”!
  Ne căutăm un loc comod unde să nu fim deranjați.
  Intrăm în starea alfa respirând conștient... inspirăm... expirăm...
  Este Pace...
   Când suntem pregătiți, în echilibru cu noi și cu Întregul spun tare sau în gând:
  Mă conectez cu Bucurie la toate Portalurile de Lumină Pură din România și cu Mama Divină Pură Terra cu toată ființa mea fizică și subtilă, Acum și Permanent.
 Îmi închipui o usă, un geam sau o poartă care se deschide undeva deasupra mea. Trebuie să fim conștienți că tot ce "ne putem"imagina este REAL. O Lumină puternică începe să curgă spre realitatea mea... are culoarea albă… mă umple prin chakra coroanei, prin tot corpul și își continuă calea până în miezul Mamei Divine Pure Terra…inspir…expir…corpul vibrează…
  Acum spun tare sau în gând:
   Cu Lumina Pură îngheț toți paraziții, toate forțele întunericului din toată ființa mea, Acum… Toate forțele întunericului sunt înghețate instantaneu…
   Rog frumos Ființele de Lumină Pură să preia acești paraziți, Acum.
  Cu Lumina Pură închid toate canalele eterice și toate portalurile nebenefice deschise prin gânduri, cuvinte, emoții sau prin orice cale, știute sau neștiute, le blochez acum complet din toată ființa mea, Acum… Îmi închipui portaluri care se închid și se topesc…
  Prin puterea a Ceea ce Sunt și în conexiune permanentă cu toate portalurile de Lumină Pură din România, cer dizolvarea completă a tuturor cupolelor malefice puse deasupra noastră și a României, cer ca toate forțele întunericului care manipulează oamenii politici din România și de pe toată planeta Terra, să fie preluate de către ființe Pure din Universuri Pure și legea obligativității vaccinării oamenilor de toate vârstele să fie complet înghețată și dezintegrată de peste tot unde s-a intenționat implementarea ei în România și pe toată planetă Terra, Acum.
   Spun tare sau în gând cu hotărâre și o voință de nesdruncinat:
   Aici Acum unde Sunt îmi anulez toate acordurile, orice contract aș fi putut să fac, înțelegerile, legăturile care îmi blochează viața, evoluția, din orice timp, spațiu sau loc, de pe orice linie temporară din trecut, prezent sau viitor adevărat sau fals făcute cu orice entitate de joasă vibrație care nu aveau în vedere cel mai bun interes al meu, indiferent cine sunt aceste ființe sau cine pretind că sunt. Din autoritatea Interioară Pură a Sinelui meu, cu Lumina Pură ard, dizolv și anulez toate aceste contracte, Acum. 
 Ard și dizolv cu Lumina Pură toate aceste contracte la fel ca și toate copiile altor părți, clauze de restabilire, duplicate, rezerve, copii, oglindiri, etc ale tuturor celor numite anterior. Mă deconectez de toate aceste ființe, în totalitate și definitiv. Nu mai permit nici un fel de conexiune cu nici o ființă, care nu este pentru binele meu suprem. În acest moment rup, ard și dizolv cu Lumina Pură toate acordurile, toate pacturile, chiar și cu legea karmei, pe care le-am acceptat în această viață, Acum.
  Rup, ard și dizolv cu Lumina Pură tot și voi fi în totalitate liber(ă), nu mai depind de nici o entitate și de nici o lege. Sunt Suveran(ă) și nimănui nu îi este permis să-mi fure energia. Sunt Suveran(ă) și nici unei ființe sau neființe nu îi este permis să încalce spațiul meu suveran. Sunt Lumină Pură.
 Ard și dizolv cu Lumina Pură toate imprimările, implanturile, suprapunerile, credințele, percepțiile, atitudinile, identitățile, emoțiile înghețate relaționate cu aceste contracte. Cer Sinelui Divin Interior să îndrepte Vacuumul Galactic să întrepătrundă mintea subconștientă și toată sfera de conștientă a mea să dizolve toate aceste componente și orice altceva relaționat cu aceste contracte, Acum…
  Cu Lumină Pură purific toate ținutele eterice, amulete, medalioane, arme primite indiferent de forma și destinația lor, acceptate conștient sau inconștient, știute și neștiute, cu voie sau fără voie din trecut, prezent, viitor sau viitor fals creat, prin Adevăr Pur să se vizualizeze în adevărata lor formă și dacă sunt nebenefice să înghețe bocnă, să se minimalizeze rapid până la nivel microscopic și să se dezintegreze cu toate legăturile și efectele lor parazitare și malefice, Acum.  
  Ard cu Lumina Pură toate contractele de sărăcie, castitate, devoțiune, abstinență și dizolv toate legăturile conectate de ele din ființa mea Acum.
  Toate hologramele cerebrale, Emoționale și de Dependență create și autocreate din toate structurile mele, de la prima mea Manifestare Pură și până acum, să se elimine complet și să se dezintegreze cu toate rezidurile și efectele sale parazitare, Acum. 
   Anulez și dezintegrez toate semnăturile de pe orice document făcute vreodată și bifările sau înscrisurile personale din orice domeniu și tot ce este legat parazitar de numele și prenumele meu, Acum.
   Ard și anulez cu Lumina Pură definitiv toate acordurile și ritualurile de botez și nuntă făcute pentru mine, Acum.
   Dizolv în Lumină Pură toată credința în falsa Divinitate din ființa mea, Acum. Aleg Iubirea Necondiționată, Acum.
   Ard definitiv cu Lumina Pură programele și ritualurile legate de hologramele falsei religii din ființa mea și le înlocuiesc cu Lumină Pură și Iubire Pură, Acum.
   Dizolv cu Lumina Pură toate programele religioase din întreaga linie genealogică a familiei mele Acum.
   Dezintegrez cu Lumina Pură toate Acordurile făcute cu sânge pe descendenți cu toate efectele lor și din toate esențele mele de manifestare, ACUM.
   Dizolv cu Lumina Pură toate piedicile nebenefice care îmi blochează căile, proiectele și deciziile personale, prin Acid de Lumină Pură, Acum.
  ELIMIN și DIZOLV COMPLET cu Lumina Pură din ființa mea TOATE CRUCILE , TOATE SIMBOLURILE DE CRUCE FĂCUTE SAU ACCEPTATE CONȘTIENT sau INCONȘTIENT ,toate simbolurile primite prin initieri sau channeling nebenefice, indiferent de TIMP și SPAȚIU sau de FORMA și STRUCTURA LOR , și TOATE PECEȚILE AMIN CONECTATE LA ELE , împreună cu Toate Programele Parazitare de bază și Subprogramele lor , din CONȘTIINȚA MEA PURĂ , din SUFLETUL MEU , din INIMA MEA , din TOATE ESENȚELE MELE de MANIFESTARE și din CÎMPURILE LOR , din CONȘTIENTUL , SUBCONȘTIENTUL și INCONȘTIENTUL MEU , din SPIRITUL MEU DIVIN și din ESENȚA MEA TERESTRĂ de acum și din CÎMPURILE EI , fără a-mi produce leziuni , ACUM!
- Totodată , toate INFORMAȚIILE PARAZITARE legate de această curățare SĂ FIE ȘTERSE COMPLET din TOATE MEMORIILE UNIVERSALE PARAZITARE în INFINIT , ACUM!
 Cu Lumina Pură purific și eliberez toate ființele închise în cristalele fizice și eterice pe care le dețin, Acum.
 Cu Lumina Pură îngheț toate animalele totem si dragonii care nu sunt de Lumină Pură si care i-am primit conștient sau inconștient, cu acord sau fără, să fie preluați de Ființe de Lumină Pură, Acum.
  Cu Lumina Pură ard și dizolv toate legăturile, contractele făcute cu șarpele Kundalini daca este nebenefic, elimin ouăle lui eterice și puii din toată ființa mea, Acum.
 Cu Lumina Pură anulez definitiv toate promisiunile făcute, energiile de frică și furie care îmi blochează evoluția și le dizolv, Acum.
   Dizolv în Lumină Pură toată energia joasă a milei din corpul emoțional personal și din emoționalul uman. Aleg Compasiunea Pură, Acum.
  Cu Lumina Pură dizolv cuvântul nebenefic rostit și toate entitățile parazite atrase din ființa mea , pentru beneficiul lor să fie preluate de Ființe Pure, Acum.
   Cu Lumina Pură elimin și dizolv din Conștientul, Inconștientul și Subconștientul meu toate programele de autoblocare și autosubminare, Acum.
   Cu Lumina Pură ard toate acordurile de sclavie făcute vreodată conștient sau inconștient, Acum.
   Cu Lumina Pură ard toate acordurile făcute cu lucifer și odată cu ele și cele 144000 de holograme și programele lor din ADN-ul meu, Acum.
  Toate energiile- gânduri joase emise de mine vreodată, toate energiile sexuale blocate în ființa mea le transmut cu Lumina Pură în Energii de Înțelepciune Pură pentru mine, Acum.
   Cu Lumina Pură eliberez definitiv toată conștiința lipsei și nevoi și toată energia stresului din câmpul meu mental și din Costientul Colectiv la care am participat Aleg Abundența Benefică și Iubirea Necondiționată, Acum.
  Cu Lumina Pură dizolv toate programele de mândrie și infatuare din toată ființa mea și din Spiritul meu Divin, Acum.
   Toate bucățile de suflet și inimă dăruite prin mulțumiri le purific prin Lumina Pură și le reintegrez în Sufletul și Inima mea, Acum.
   Toate bucățile de suflet și inimă dăruite, pierdute, adăugate sau vândute conștient sau inconștient din trecut, prezent, viitor sau viitor fals creat, le purific prin Lumină Pură și le reintegrez în sufletul și inima mea, Acum.
   Cu Lumina Pură dizolv toate expresiile “incerc” și “sper” nebenefice din toate structurile mele fizice și subtile de manifestare și paraziții atașați să fie înghețați și preluați de Ființe Pure de Lumină, Acum.
  Cu Lumina Pură toate clevetirile, disprețul și criticile emise de ființa mea le anulez, le dizolv și le dezintegrez cu toate efectele lor, Acum.
  Printr-un taifun de Lumină Pură să fie aspirați toți virușii cu toate tulpinile de viruși si viruși mutanți de orice tip sau structură din toate structurile mele fizice, Acum.
  Cu Lumina Pură pun miliarde de ziduri din Lumină Pură permanente , între mine și toate tipurile de viruși , tulpinile de viruși si viruși mutanți de orice tip sau structură, Acum. 
   Să se dizolve complet fără a produce vătămări cu Lumina Pură toate Plasele Eterice din câmpurile mele, Acum.
   Tot ce este Impur și Mutant în ADN-ul meu să fie anihilat, purificat și armonizat prin Lumina Pură Acum.
   Cu Lumina Pură elimin toate elementele de blocare a Puterii Creatoare din ADN-ul meu și le dizolv complet, Acum.
   Cu Lumina Pură să se dizolve toate metalele grele și toxice și toți virușii injectați în ființa mea, Acum. Gel Pur Vindecător să curețe toate efectele negative, Acum.
   Cu Lumina Pură să se adune toți nanoroboții și gândacii paraziți roboți din ființa mea, să se adune ghem să înghețe complet și să fie dizolvați cu acid din Lumină Pură fără a produce leziuni, Acum.
  Cu Lumina Pură să se elimine toate efectele nocive ale tehnologiilor 2G, 3G, 4G și 5G din toată ființa mea, Acum.
   Să se elimine din întreaga mea ființă toți nanovirușii inhalați vreodată și să fie dizolvați cu Acid din Lumină Pură, Acum.
   Cu Lumina Pură blochez complet și permanent toate frecvențele sonice toxice pentru ființa mea, Acum.
  Cu Lumina Pură dizolv din conștientul și Subconștientul meu tot programul de bază al obezității , toate frustrările legate de obezitate emise de mine vreodată, cu toate subprogramele și conexiunile lui Acum.
  Cu Lumina Pură anulez și ard toate acordurile de cancer, boală, îmbătrânire precoce și moarte din întreaga linie genealogică a familiei mele Acum.
 Cu Lumina Pură toată grăsimea în exces și nebenefica din tot corpul meu fizic să se topească constant și să se elimine în fiecare zi prin căile naturale fără a-mi produce dezechilibre până la completă armonizare naturală și pură a întregului meu organism și rog frumos celulele mele să-și ia vitaminele, sărurile, nutrienții și tot ce au nevoie din Lumina Pură pentru a menține corpul meu fizic într-o perfectă stare de sănătate, Acum.
   Cu Lumina Pură dizolv toate dopurile eterice din colonul meu și din fiecare organ, celulă din corpul meu, Acum. Ce are viață în acele blocaje să fie preluate de Ființele de Lumină Pură și restul să se dizolve și să se elimine natural fără a-mi produce leziuni, Acum
   Cu Lumina Pură dizolv toate chisturile, fibroanele sau orice formațiune care nu este pentru Binele meu Suprem din corpul meu fizic, Acum. Ce are viață în acele formațiuni să fie preluate de Ființele de Lumină Pură și restul să se dizolve și să se elimine natural fără a-mi produce leziuni, Acum
  Peste tot în ființa mea în locul a tot ce am eliberat să se pună Adevăr Divin Pur și Lumină Pură în conexiune Inpenetrabila, Indestructibilă și Permanentă cu Sursa Pură Primordială a Iubirii Pure Infinite și Necondiționată, în trecut, present, viitor și viitor fals creat, până la completa Armonizare Pură, Adevăr Divin Pur, Lumină Pură mereu în conexiune cu Mama Divină Pură Terra și cu Sursa Pură a Iubirii Pure, Infinite și Necondiționate Permanent, Acum!
          Mulțumesc cu recunoștință!
  Tai toate corzile cu trecutul și mă reunesc definitiv cu Divinul meu în Iubire Pură și Înțelepciune, Acum.
   Prin Armonie Pură îmi reunesc Mintea, Inima și Sufletul cu Spiritul meu Divin și Conștiința mea Pură într-o singură Ființă, Acum.
   Mă conectez permanent cu Divinul pur al ființei mele și creez ghidat de spiritul meu divin în beneficiul tuturor ființelor, Acum.
  Eliberez începând cu acest moment pe toți, toate, și tot ce nu face parte din Planul Divin al meu. Elimin toate experiențele care au fost, sunt și vor fi în viața mea, și care nu corespund Planului Divin, Acum.
   Mă eliberez de convingeri eronate și induse precum și de toate cuvintele prin care am decretat supunere, neîncredere și amânare, Acum.
   Chem și restaurez contractul inițial pe care l-am făcut cu Sursa Supremă să mă incarnezi pe pământ. Permit Puterii Iubirii conținute în acel contract original să dizolve orice construcții rămase relaționate cu acele contracte vechi, artificiale și impuse, Acum.
  Mă deconectez de tot ce este în acest moment în viața mea, și nu este pentru binele meu suprem. Nu mai accept proiecțiile pe care alte ființe le fac asupra mea și care nu sunt pentru Binele meu Suprem. Cer ca ceea ce spun acum să între în Cronicile Akashice, pentru că am decis că Sunt Suverană.
  Tot ce este parazitar și de vibrație joasă nu va putea să aibă acces la gândurile și emoțiile mele. Tot ce vine informațional spre mine, indiferent de calea sau sursa prin care vin, este filtrat prin Adevăr Divin Pur. Tot ce este de vibrație joasă sau are intenții ascunse, este dizolvat instantaneu de acest filtru/zid din Adevăr Divin Pur, care este conectat în permanență la Sursa Primordială de Lumină Pură! Activez această cască permanentă, Acum! Mulțumesc, Lumină Pură!
  Banda și pânzele parazitare de pe OCHIUL meu se dizolvă complet fără a mă vătăma, Acum. Adevăr Pur Divin să curgă în permanență pe acolo. 
   Cu bucurie, Abundență Benefică și Recunoștință Pură, pe cale de Lumină Pură am pășit și sunt, Acum.
  Mă purific prin Lumină Pură și mă echilibrez constant prin Lumină Pură, Acum.
   Mă îmbrac într-un cocon de Lumină Pură în care sunt Protejat(a) permanent, Acum.  
  Între mine și toate ființele cu care interacționez, indiferent de formele de interacționare și între mine și toate tipurile de portaluri impure și malefice , pun un miliard de Ziduri din Lumină Pură , Inpenetrabile, Indestructibile, Permanente și Active oriunde aș fi și orice aș face , ACUM!
  Sunt Acum Aici în canalul Abundenței Benefice... plutesc în Abundența Benefică, Acum.   
   Corpul meu este relaxat, mintea mea este linistită, sufletul meu este plin de iubire. Energia mea circulă liberă prin corp.
  Ori de câte ori pășesc și oriunde aș fi, la fiecare pas făcut fixez câte un stâlp etern de Lumină Pură în conexiune eternă cu Sursa Divină Pură, Primordială a Iubirii Pure, Infinite și Necondiționată, Acum și Așa Rămâne!
   Puterea mea Interioară este aprinsă!
   Sunt Puternic(ă) și am Curaj!!! 
  Acum este Iubirea Supremă Pură, Lumina Pură care compune continuu Viața,  
   Mulțumesc cu Bucurie și Recunoștință pentru Puterea Interioară care s-a născut în inima mea pentru Eternitate. Mulțumesc pentru fiecare respirație a Luminii Pure... ea curge, mă hrăneste, mă mângâie și îmi spune:
              Sunt cu tine, te iubesc!...și eu te iubesc Lumină Pură.
 
Decretez:
Sunt Puternic(ă), am Curaj și sunt Lumină Pură!
Mulțumesc cu Recunoștință!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Minunata Celyda din 21+ a încărcat această fotografie cu energii sublime de Iubire Pură emanată


din universul 21+. pentru noi toți. 


Meditatia audio:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu