Trezește-te om bun!

Cristina Sorina Moraru-
Scutura te odata de cele vechi. Sunt atatea dovezi si semne. Mergi pana la capat.
Nu este nici o dumnezeire in biserici, temple, case impopotonate.
Nici in icoanele aurite, moaste si catedrale.
Cea mai mare catedrala adevarata este trupul tau.
Acolo in el adăpostește lumina pura.
Acolo este viata vesnica pentru ca esenta ta este farama din vesnicie.
Nu exista pacat rai sau iad.
Nu exista rau ori bun ci experienta.
Dincolo te asteapta ori libertatea... Ori pacalirea.
Tu alegi...
Dar nu te mai uita in afara după salvările promise pompos tocmai de aceia care te au pacalit mereu...
Ci in tine insuti.
Invata te sa ti auzi vocea adevarata si crezi in ea si in puterea ta.
Ridica- te din genunchi om bun si straluceste in lumina.
Ai curajul sa deschizi darul ce ti s a dat atunci când te ai desprins din Lumina mama pură si ai plecat prin Universuri spre cunoastere!
Cristina Sorina Moraru-

duminică, 13 octombrie 2013

DMT,o substanta ascunsa noua, mii de ani.



Deschid aceasta tematica pentru ca am simtit pe corpul propriu ce inseamna activarea brusca a ochiului al treilea si a acestei substante.In cautarile mele naive si a sufletului meu,la inceputurile constientizarii, am vizitat in Germania anual cu multi ani in urma,in orasele mari in turnus,"Energetika Messe".Zis si facut ma tras curiozitatea si setea de a ma trezi,cunoaste cit mai multe acolo,3 zile la rind in fiecare zi de dimineata pina seara la toate simpozioanele si prezentarile energetice.Ajunsesem si la o persoana, era foarte trezit spiritual,telepat etc... Zice dintr-o data sa urc daca se poate sus la el impreuna cu inca 6 persoane.Am fost alesi de el cu precizarea ca sintem spirite/suflete foarte vechi dar foarte blocati in trezirea noastra.El avea la standul lui si reclama ca in 30 min.deschide al treilea ochi.Eram de mult fascinata de asta,cu 50€ pt.cca.15 Min.am facut o la standul lui...la un moment dat am inchis ochii,se tot invirtea cu miinile energetice de jur imprejurul capului meu,nu mai doream sa l vad ochi in ochi.Dintr o data am avut ca o detonare in cap,am crezut ca-mi exploteaza si mi-au aparut fel de fel de creaturi,simboluri geometrice,energi intunecoase in fata,m-am speriat total si am deschis ochii...etc.Deci cu ochii inchisii au aparut toate,le vedeam cu ochiul al treilea.Cind a terminat procedura,s-a speriat singur ce a vazut,curatase si chakrele,deschisese ochiul al treilea.

Exact ce am vazut eu,mi-a relatat el ce curatase,tot"gunoiul"energetic,entitati, cumulat toti ani in viata,in jobul meu ca asistenta gerontologica atitia ani,cimpuri deschise cu persoane demente,tot timpul confruntari cu viata si moarte,dezincarnati si tot felul.Dupa ce am plecat de acolo eram in al 9 cer,o stare de bine,euforie nemaiintilnita pina atunci.Cu deschiderea spontana a glandei pineale,a fost activata o portie buna de DMT cum am simtit o intensiv mai tirziu.Starea euforica s-a mentinut un timp,era minunat,vedeam cu ochii inchisi lumini minunate,mandale in univers cu culori nemaipomenite,flashuri in alte vieti,triburi indiene unde ma simteam ca acasa,stiam totul,minunat starea asta de "drogat naturala".Intr-o zi a trebuit sa ies iarasi afara,la banca sau asa ceva.Dintr-o data am simtit ca nu mai am pamintul sub picioare,cind am iesit de acolo.Nu mai eram impamintata,nu mai faceam "priza" cu pamintul,aveam senzatia ca plutesc,vedeam mandalas si fel de fel de lumini intercalate cu fizicul..o stare de panica ma luat.De abia m-am "tirit" mai mult in aer plutind pina la prima banca,in gura simteam un gust ca analgezic la dentist,deci de la DMT mi-am dat seama mai tirziu.

Am inceput in gind sa mi afirm fel de fel ca totul e bine,respiratii ,inpamintari cu vizualizari ca sunt un pom cu radacinii infipte in pamint etc..la un moment dat a fost ceva mai bine,am putut sa sun acasa,sotul a venit si m-a luat.Starea asta a durat citeva zile masiv de abia puteam merge singura pina la toaleta,instinctiv stateam intinsa in pat in pozitia embrio si i-mi impreunam amindoua miinile puternic una de alta si asa treptat m-am impamintat din nou.Ce doresc sa va spun cu aceasta experienta,nu va lasati pe miinile nici un astfel de terapii,chirurgii,operatii energetice,sint des interferatori,entitati de joasa frecventa in spate,extrasori de energie vitala.Regasiti-va singuri pe voi,treptat,totul cu rabdare si cind e timpul.Din ce fortati situatii de trezire,constientizare,deschiderea glandei pineale,poate duce totul exact la inversul dorit!Cu rabdare,relaxare si iubire ajungem toti la destinatia dorita! Toate cele minunate,Octavia Herta!

DMT-cel mai puternic "drog" analgezic produs de corpul nostru,este produs de epifiza,ochiul al treilea,este activat inainte de moarte,este activat cind ne sugeram autovindecarile-comunicarea cu interiorul nostru, "spiritualitatea-subconstientul nostru"

Ce este „molecula spiritului” substanţa pe care cercetătorii o studiază de 70 de ani pentru a-i înţelege efectul. „A fost ca şi cum i-aş fi trimis să exploreze o altă lume”

O experienţă cu DMT este descrisă de utilizatori drept „evadarea dintr-o simulare”. Oamenii sunt capabili să-şi exploreze adevăratul Eu interior, să-şi exploreze minţile şi spun că sunt lansaţi într-o altă dimensiune, unde experimentează existenţa conştiinţei dincolo de corp.
De fapt, „călătoria” este atât de intensă şi abstractă, încât unii consumatori nu pot explica exact ceea ce au trăit. O concluzie comună în rândul consumatorilor este că DMT oferă o experienţă „mai reală ca realitatea”.
Mulţi consumatori au spus că minţile lor „ies” din corpuri, întâlnesc extratereştri sau fiinţe spirituale, care îi ghidează, într-un mediu viu, care seamănă cu un carnaval.
DMT, încă din anii '50
Efectul psihedelic al drogului DMT a fost observat pentru prima oară de chimistul maghiar Stephen Szara, în anii '50. În anii '60, s-a descoperit că DMT este sintetizat în plămâni şi glanda pineală a creierului. Se presupune că DMT este răspândit în regatul naturii, în mii de plante şi în fiecare mamifer.
În anii '70, studierea DMT a devenit greoaie, deoarece substanţa a fost pusă sub o supraveghere legală atentă.
Rick Strassman, un psiholog american, a realizat primul studiu asupra DMT-ului în SUA, alături de colegul său, Clifford Qualls, între 1990 şi 1995.
„Am fost interesat să analizez DMT ca sursă naturală a experienţei psihedelice, din mai multe motive”, a declarat Strassman, pentru BI. „Am fost interesat de biologia mecanismului natural al stărilor spirituale. Cu alte cuvinte, orice s-ar spune, unele simptome ale momentului din apropierea morţii, o experienţă mistică de iluminare sau una religioasă, visuri neobişnuite. Cineva ar putea argumenta că DMT produs natural a fost implicat în aceste stări apărute fără influenţa vreunei substanţe”.
În urma unor studii pe voluntari, Strassman a stabilit că efectele unei „călătorii DMT” ţin 30-40 de minute. „Nu au existat clopote, fluiere, statui budiste - a existat doar drogul, şi i-am rugat să-mi spună ce s-a întâmplat, după ce revin cu picioarele pe pământ”, a povestit Strassman. „A fost ca şi cum i-aş fi trimis să exploreze o altă lume şi le-aş fi zis să revină şi să-mi spună tot ce au experimentat”.
În mod obişnuit, DMT este inhalat sau injectat, deoarece se dezintegrează prea rapid în stomac şi nu produce efecte halucinogene, dacă este înghiţit.
Când oamenii revin dintr-o stare determinată de DMT, au deseori experienţe profunde şi analizează, de exemplu, amintirile din copilărie. Unii au vizualizat imagini abstracte, care le-ar fi sugera să stea mai mult cu familia. O femeie din experiment a revenit din starea DMT convinsă de persistenţa conştiinţei dincolo de moarte.
DMT, legat de spiritualitate şi moarte
Legătura dintre DMT şi spiritualitate este cunoscută. O teorie populară despre prezenţa DMT în corp este legată de faptul că eliberăm mari doze atunci când murim. Când oamenii revin dintr-o experienţă apropiată morţii şi spun că au văzut o lumină albă sau fiinţe divine, unii spun că aceste elemente sunt rezultatul eliberării de DMT, care oferă o ultimă halucinaţie supremă creierului uman.
În Amazon, ayahuasca este o combinaţie de DMT şi o plantă care conţine un factor de inhibiţie a enzimei care influenţează de obicei DMT. Rezultatul este o băutură DMT, folosită de peste 500 de ani.
„Ayahuasca este un cuvânt din limba quecha, care înseamnă vinul morţilor sau vinul sufletelor”, a spus Strassman. „Consumul de ayahuasca furnizează acces la experienţa morţii, la experienţa spiritului dincolo de corp”.
Există de asemenea un studiu nepublicat care indică faptul că nivelurile de DMT cresc în creierul animalelor muribunde.
DMT poate oferi răspunsuri legate de creierul uman
„Cred că DMT, substanţele psihedelice în general, stimulează capacitatea de imaginaţie a minţii, mai mult decât cea raţională... DMT ne poate ajuta să înţelegem mai bine această funcţie”.
Există şi întrebări legate de prezenţa DMT în corpul uman. Este cu siguranţă important, a spus Strassman, deoarece este transportat către creier cu ajutorul energiei. Există puţine elemente pe care creierul pe absoarbe în acest mod, precum glucoza şi aminoacizii, vitale pentru funcţionarea normală a acestui organ, dar care nu pot fi produse independent de corpul uman.
„Ne întrebăm astfel dacă DMT este implicat în funcţionarea zilnică a conştiinţei”, a declarat Strassman. „S-ar putea ca DMT să definească o percepţie vizuală, dar şi o percepţie a conştiinţei”.
Cât despre teoriile legate de faptul că am putea trăi într-un fel de simulare, totul rămâne discutabil.
Una din problemele legate de analiza DMT este asimilarea rapidă în corp. Tocmai de aceea experienţa durează circa o jumătate de oră. În 2016, Strassman şi colegul său, Anderw Gallimore, au publicat o lucrare ştiinţifică în care descriu modul de acţionare a DMT-ului timp de mai multe ore consecutive.
„Cei mai mulţi oameni descriu efectele terapeutice ale ayahuasca... şi dacă ai putea extinde starea dată de DMT, ai putea să o fructifici în scop terapeutic”, a spus Strassman.
Oricare ar fi scopul lui, DMT are un impact profund asupra oamenilor
Consumatorii frecvenţi de DMT sunt convinşi că drogul are un potenţial uriaş, care poate deschide minţile oamenilor şi ar urma să contribuie la tratamentele unor afecţiuni psihice.
Sam consideră că substanţa halucinogenă are capacitatea „să elibereze conştiinţa umană globală şi să schimbe lumea modernă”.
Înainte de a lua DMT, Sam se confrunta cu o criză existenţială, a vrut să se sinucidă şi nu mai vedea rostul lui în lume. „Răspunsul meu a venit sub formă de DMT şi am simţit că universul mă îmbrăţişează cu un ocean de iubire”.
„Am considerat că trebuie să încerc DMT, ca ultim efort de renunţare la planul de sinucidere. Poate fi utilizat în scop terapeutic, ca tratament revoluţionar pentru vindecarea oamenilor... Lumea se schimbă şi cred că intrăm într-o nouă eră a civilizaţie umane”.
Anthony Castellanos se consideră unul dintre cei mai experimentaţi consumatori de DMT. El a declarat că substanţa poate fi folosită pentru reducerea anxietăţii, stresului, depresiei. După o asemenea incursiune, consumatorul a simţit că are acces la „părţile interioare” ale imaginaţiei sale, timp de patru luni.
Avertismente legate de DMT. „Are şi potenţial negativ”
DMT ar trebui folosit cu grijă, a avertizat Castellanos. „Datorită intensităţii sale, poate afecta creierul”, a avertizat consumatorul de DMT. „Un om este scos din rutina percepţiei realităţii şi readaptarea poate fi dificilă, după o asemenea „călătorie”.
Cercetarea în domeniul DMT este de abia la început, a spus Strassman. Din păcate, unii cercetători renunţa la studiu, deoarece cred că concentraţiile de DMT din creierul uman sunt prea mici pentru a fi luate în seamă.
Pe de altă parte, mulţi susţinători ai drogului recreaţional spun că dezincriminarea şi reglementarea substanţelor ar duce la o mai mare siguranţă.
Cercetătorii au început să analizeze de abia acum adevăratul potenţial al DMT. „Este un elixir pentru existenţa dificilă”, a spus utilizator Eli. „Ne dezvăluie cât de nesemnificativă şi trecătoare este existenţa noastră corporală şi, întru această revelaţie, cineva poate înţelege şi aprecia cât de specială este viaţa în general. Poate părea paradoxal... dar asta ne aduce acest drog”.
Partial luat din Gindul;Toate minunate si frumoase,Octavia Herta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu