Trezește-te om bun!

Cristina Sorina Moraru-
Scutura te odata de cele vechi. Sunt atatea dovezi si semne. Mergi pana la capat.
Nu este nici o dumnezeire in biserici, temple, case impopotonate.
Nici in icoanele aurite, moaste si catedrale.
Cea mai mare catedrala adevarata este trupul tau.
Acolo in el adăpostește lumina pura.
Acolo este viata vesnica pentru ca esenta ta este farama din vesnicie.
Nu exista pacat rai sau iad.
Nu exista rau ori bun ci experienta.
Dincolo te asteapta ori libertatea... Ori pacalirea.
Tu alegi...
Dar nu te mai uita in afara după salvările promise pompos tocmai de aceia care te au pacalit mereu...
Ci in tine insuti.
Invata te sa ti auzi vocea adevarata si crezi in ea si in puterea ta.
Ridica- te din genunchi om bun si straluceste in lumina.
Ai curajul sa deschizi darul ce ti s a dat atunci când te ai desprins din Lumina mama pură si ai plecat prin Universuri spre cunoastere!
Cristina Sorina Moraru-

joi, 21 mai 2020

"MASINA/APARATURA" AMNEZIEI/UITARII SPIRITUALE CREATA IMPOTRIVA UMANITATII



  Masina amneziei/uitarii care are efecte asupra umanitatii de a uita totul cind are loc reintoarcea din somn,la trezirea corpului fizic si corpurilor energetice din calatoriile astrale,reala noastra Acasa.Sunt relatari reale,vazute in corpul astral de Jonathan Dilas,un explorator spiritual.De cind este aici pe Terra a fost tot timpul trezit,o constiinta puternica de nemanipulat,a facut calatorii astrale constiente de cind se stie,calatorii de investigatii face de peste 30 ani.Are constiinta sa experimenteze si sa-si aminteasca de realitati alternative unde poate sa experimenteaze alternativ si multe alte explorari astrale cu multiple abilitati care depasesc perceptiile umane.I-l urmaresc de multi ani,este un spirit extrem de evoluat,paraseste matrixul fara dificultati,experimenteaza alternativ,constient in universul liber.El a creat si grafica de mai jos cum este plasat tunelul fals de lumina( Lichtfalle),gaurile negre pe margine sunt portaluri,gauri de evadat ca gaura de vierme(Fluchtportale).Acel simbol jos in dreapta care arata ca o parabolica este aceasta masinarie,una din ele,sunt retele in plan fizic si una in astral care sunt conectate intre ele(Vergessenheitsmaschine), Tod-(mort,dezincarnat).El vorbeste de universul liber din a 10 dimensiune,plan,zice ca prin gaura de vierme este posibila evadarea...E.I.S este numele ce l-a vazut pe aceasta aparatura in aceasta pestera care a creat o grafica asa cum a vizualizat in corpul astral ..(..ciudat EIS in germana inseamna inghetata,deci va puteti gindi ce conotatie..sa se inghete informatiile care noi le avem din astral sau de unde venim,sa se amnezieze...Seria „Căutare,Trezire” se referă la disociere și părăsire a matricei."



Articol tradus: "Făcând acest lucru, intru în „fractalul probabilității”, un grup gigantic de realități alternative, cu nenumărate variante de realități care pot fi experimentate.În această seară, după multe încercări nereușite, am reușit să depistez mașina de uitare,a amneziei, pe care îmi place și eu să o numesc „Oblivion” ... De fapt, Oblivion este un cuvânt prea bun pentru o mașină care trimite constant valuri în întreaga lume, pentru ca oamenii să o poată atinge. să nu se bucure de pământ, să-și amintească de adevărul lor ca om și, desigur, să obțină mai mult decât un indiciu în ceea ce au intrat si au fost mintiti..
"Masinaria" a fost instalata pentru a se asigura că nimeni nu poate lua amintiri de la nivelurile 4D și 5D cu ei și chiar de la nivele mai sus de unde vin,cind calatoresc in somn,in mare parte inconstienti de asemenea, nu-și poate aminti adevăratele lor persoane,cine sunt,de unde vin,unde merg,ce experimente sau facut cu ei,rapiri pe nave,statii,extraterestre...etc... Pentru că, dacă cineva își amintește adevăratul sine, își va aminti instant și cum a ajuns odată în această matrice. De îndată ce se întâmplă acest lucru, nu numai că i si amintește de intrare, ci și cum poate din nou ieși din acest Matrix. Părăsirea matricei va fi apoi o joacă de copil pentru ei. De aceea, Oblivion există. Soluția menținerii amneziei globale,ei lucreaza si cu un fel de socuri electrice,frecvential joase,
electromagnetice asupra corpurilor energetice
Desigur, nu este cazul ca Oblivionul să fie insurmontabil. Puteți ocoli puțin mașina amneziei cu mult exercitiu de disociere. Nu vă veți aminti imediat de toate, dar veți face primul pas. Primul pas al multora care deja l-au facut spre a parasi matrixul.. Dar cu cât te disociezi mai mult, cu atât poți depăși amnezia. Fenomenele care apar în timpul detașării corpului astral, o versiune mai frecventată a corpului fizic - precum și când se întoarce la corpul fizic - precum tonuri electrice, vibrații și altele, apar din activitatea Oblivionului. Acest lucru este aproape necunoscut pentru oricine practică din experiența corporală.
De asemenea, nu există frică de crimă, bombe atomice, război, păianjeni sau boli, deoarece această teamă este întotdeauna legată de obiect. Frecvența fricii care se află deasupra portalurilor negre este o teamă nefondată și îngrozitoare, care este cu adevărat de multe ori extremă și, de asemenea, nu este legată de obiecte. Este pur și simplu acolo și inundă întreaga ființă, indiferent de natura ei. Aceste „găuri” din grila matricială au apărut de-a lungul mileniilor, în care omul a căutat libertatea și extinderea conștiinței. Umanitatea câștigă încet conștientizarea si trezirea, chiar dacă majoritatea oamenilor nu sunt conștienți de acest lucru. La nivelul 4D, acest lucru a asigurat că grila matricială a fost ruptă în unele locuri, ca un gard de legătură în lanț, unde ochiurile se pot deschide în unele locuri din cauza intemperiilor. Alunecarea prin aceste portaluri este o opțiune, dar este totuși o chestiune extrem de dificilă, care poate fi folosită doar în perioada scurtă dintre moarte și intrarea în lumină, dar cu greu cineva o va folosi daca nu este constient si nu se taie de acest Oblivion. O altă posibilitate, pe lângă practica disocierii constructive, este să găsească și să oprească Oblivion si prin intentie este o optiune.De îndată ce această mașină este oprită, toți oamenii de pe această planetă își vor aminti de adevăratul ei. Ei bine, la început aveau să înceapă să-și amintească celelalte vieți, excursiile lor astrale de noapte sau numeroasele vise și vizite la realitățile lor alternative, dar acest lucru ar continua să crească până când își vor aduce aminte de adevăratele lor.



Poate că și-ar aminti chiar totul dintr-o dată, adică. se va iniția o rechemare totală. În contact cu Sinele Meu Superior, în această seară, am reușit să urmăresc Oblivion. Am încercat până acum, dar niciodată nu a funcționat cu adevărat. În orice caz, această seară reprezintă o descoperire, cu ajutorul sinelui meu superior, am reușit să pătrund într-un munte sub care se află această mașină. Avea aproximativ 15 metri înălțime și, cu siguranță, 30 metri lățime, un alb împletit, iar pe față erau scris cu litere mari E.I.S. Deasupra erau două linii negre și un fel de emblemă în stânga, un fel de emblemă. Era puțin ornat și poate mi-a amintit de frunze de aspen. Mi s-a părut într-adevăr o emblemă națională sau un fel de recunoaștere, precum stema ar putea reprezenta pe pământ. Din păcate nu mai am o amintire concretă a acestei embleme, dar am încercat să o reconstruiesc puțin. Tot ce a ieșit este prezentat în imaginea următoare. Totuși, aceasta este doar o versiune aspră și abia suficientă a aspectului emblemei. Este doar o modalitate pentru mine de a mă concentra asupra acesteia și de a folosi această imagine ca un identificator pentru a ajunge în cele din urmă. Cu toate acestea, poate fi folosit și pentru alții să se concentreze și să obțină informații.
Cu excepția emblemei din stânga sus, poza este exact așa cum am văzut-o. M-am uitat și eu pe acolo. Nu puteam să scot în evidență nicio persoană sau ființă, dar mașina părea să fie într-o peșteră foarte mare in interiorul Terrei. Era cu siguranță o instalație subterană. Banuiesc cu tarie ca a fost un spatiu gol subteran sau in interiorul unui munte. Mașina mi-a făcut o impresie solidă, grea și foarte fizică, adică. nu există astral sau altele asemenea. De asemenea, am încercat să ating mașina cumva, dar am ajuns. De aceea presupun că este, dar, de asemenea, presupun că nu există nici o modalitate astrală de a influența această mașină sau de a o opri. Pentru a face acest lucru, ar trebui să vă mutați în această peșteră cu corpul vostru fizic. Cred că această peșteră este foarte greu accesibilă și nu poate fi accesată de o persoană normală in corpul fizic,ci doar cu corpul astral. Cu siguranță, puteți face mai multe dacă v-ați putea teleporta acolo, dar pentru a avea această abilitate, ar trebui să fiți extrem de avansat în ceea ce privește conștiința și să eludați nivelul meu anterior. Sinele meu superior mi-a explicat, de asemenea, că există câteva dintre aceste mașini care, de asemenea, fac rețea între ele.



Sinele meu superior mi-a explicat și faptul că există câteva dintre aceste mașini care sunt de asemenea conectate în rețea una cu cealaltă. Există, de asemenea, o altă mașină care se află în afara orbitei. Nu am putut verifica acest lucru în acest moment, dar presupun că aceste informații sunt corecte. În cartea mea „Telepatie, clarviziune și canalizare” am vorbit deja despre identificatorul fiecărei persoane, adică. o adresă emoțională unică, ca să spunem așa, cu care se poate găsi o persoană pe planul astral și în vise. Am identificat acest identificator în cartea mea drept „Semnătură de identitate emoțională”. Mi se pare interesant faptul că folosesc E.I.S. au abreviat. Prin urmare, este posibil ca inscripția de pe mașină să nu fie neapărat necesară în scrisorile care ne sunt cunoscute, dar conștiința mea a încercat să traducă în mod semnificativ cuvintele de pe mașină. Am stat în acest loc mult timp, dar nu am putut să obțin nicio informație utilă. Pentru mine, însă, această experiență din afara corpului este un bun pas înainte pentru a putea profita de ocazia de a trezi întreaga umanitate cu un singur efect domino sa se trezeasca. Închiderea Obliviunii ar fi exact punctul de reper care ar fi o mare bine- cuvântare pentru omenire. În orice caz, voi continua să încerc să obțin informații suplimentare sau să ia în considerare alte opțiuni. De asemenea, ar fi util dacă alții ar folosi experiența mea pentru a obține mai multe informații și pentru a o împărtăși cu mine sau pentru a o impartasii umanitatii.Cu cit afla mai multi cu atit mai bine...va urma..despre disociere va urma un articol separat...

 matrixblogger.de.Octavia Herta,Grupul:In cautarea adevarului si iesirea din Matrix.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu