Trezește-te om bun!

Cristina Sorina Moraru-
Scutura te odata de cele vechi. Sunt atatea dovezi si semne. Mergi pana la capat.
Nu este nici o dumnezeire in biserici, temple, case impopotonate.
Nici in icoanele aurite, moaste si catedrale.
Cea mai mare catedrala adevarata este trupul tau.
Acolo in el adăpostește lumina pura.
Acolo este viata vesnica pentru ca esenta ta este farama din vesnicie.
Nu exista pacat rai sau iad.
Nu exista rau ori bun ci experienta.
Dincolo te asteapta ori libertatea... Ori pacalirea.
Tu alegi...
Dar nu te mai uita in afara după salvările promise pompos tocmai de aceia care te au pacalit mereu...
Ci in tine insuti.
Invata te sa ti auzi vocea adevarata si crezi in ea si in puterea ta.
Ridica- te din genunchi om bun si straluceste in lumina.
Ai curajul sa deschizi darul ce ti s a dat atunci când te ai desprins din Lumina mama pură si ai plecat prin Universuri spre cunoastere!
Cristina Sorina Moraru-

duminică, 31 mai 2020

Ironia studierii forțelor întunecate


Există o ironie cu care m-am străduit să am un site web care descoperă natura matricei de control în care existăm. Pentru că suntem creatori puternici, creăm fiecare moment al acestei matrice prin ceea ce ne concentrăm și intenționăm și am fost programați să creăm subconștient ceea ce studiem făcându-l adevărul nostru. Este important să înveți cum să studiezi fără atașamente emoționale de frică și să îți schimbi frecvența spre neutralitate sau iubire într-o stare împuternicită, pentru a nu împiedica matricea de control în timp ce o descoperi.
O parte din magia neagră de a controla umanitatea și de a bloca oamenii într-o matrice perpetuamente negativă începe de obicei cu școala. Suntem învățați subiecți pe care trebuie să-i repetăm ​​mereu pentru a-l memora și apoi suntem încercați cât de bine ne-am programat creierul pentru a crede aceste fapte. Programarea este de obicei consolidată de părinții noștri, deoarece au fost, de asemenea, spălați pe creier și controlați mintea. Înainte de școlile noastre din zilele noastre moderne, chiar și "invatatorii" și buggy erau spălați în creier pentru a se împărți și a cuceri prin ideea de război, iar societatea se asigura să țină o mulțime de oameni în saloane și / sau biserici. Informațiile au fost difuzate prin "poșta de melc" și ziare și aveau o șansă foarte slabă de a obține informații pentru a se împuternici.
Informațiile pot fi unul dintre cele mai abilitate lucruri pentru a nu se elibera de matricea de control. Totuși, programarea magiei negre se poate aplica și la studiile dvs. despre forțele întunericului. Unii spun că întunericul trebuie să ne spună ce fac în mod deschis în conformitate cu Legea universală, deoarece avem liber arbitru și nu ar trebui să fie programate fără consimțământul nostru. Există informații cu adevărat bune, filtrate de către membrii selectați ai cabalelor și există multe filme care dezvăluie divulgarea. Plasând informația acolo pentru ca toți să o vadă, presupunem că vom da consimțământul continuând să trăim ca sclavi dacă nu facem nimic în acest sens. Desigur, majoritatea oamenilor nu își dau seama că privesc adevărul chiar în fața feței. Dar chiar dacă recunoaștem adevărul, Ce se întâmplă dacă este permis să fim văzuți pentru a ne menține să perpetuăm ceea ce fac? Nu am învățat niciodată să spunem NU și să schimbăm energia pentru a rupe programarea subliminală în timp ce studiam metodele lor de control și tortură.
A înțelege cu adevărat ideea mea este să înțeleg cum se creează această copie matrice inversată. Să spunem că jumătate din populație pe Pământ sunt ființe sursă care creează această realitate matricială inversată (în majoritate în mod inconștient) prin gândurile, concentrarea și intențiile lor. Majoritatea sunt pline de frică și nici nu-și dau seama. În cealaltă jumătate a populației este un procent mic de ființe negative. Restul de „oameni” NPC-uri, sau personaje non-jucătoare, ființe fără suflet, sau ceea ce Dolores Cannon numea oameni de fundal. Ele sunt controlate de inteligență artificială pentru a consolida și perpetua crearea fiecărui moment dintr-o vibrație mai mică, programând ființele sursă pentru a menține frecvența scăzută.
În fiecare moment clipește și iese din existență de mai multe ori. Când am aprins intermitent, tocmai am re-creat corpul nostru și versiunea noastră a matricei pământe bazată pe ultimul moment, plus orice programare nouă care ne influențează în momentul de față. Acesta este cel mai mare secret dintre toate, noi creăm această matrice. Ființele negative nu creează nimic, ele pot copia doar matricile și influența Sursă pentru a crea pe baza influenței negative și a ignoranței.
Buster-urile de sistem sunt Starseeds care se trezesc la cine sunt ca sursă și au venit aici pentru a reprograma matricea din interiorul ei. Pentru a face acest lucru, este important să înveți cum să fii observatorul și să nu te concentrezi prea mult asupra forțelor întunecate, astfel încât să nu atragi asta în realitatea ta. Există o secvență de învățare care poate fi urmărită, care presupune să lucrezi la tine în vârfuri și odihne, care îți permite să procesezi adevărul. Mai întâi te împiedici de un subiect mare și faci toate cercetările pe care le poți, apoi decizi că nu vrei asta în matricea ta și faci o declarație către Univers că nu ești de acord.
În trecut, m-aș fi atenuat atât de mult în studierea matricei de control negativ, încât mi-a scăzut vibrația. Ironia este că voiam doar ca oamenii să știe ce se întâmplă, așa că aș scrie un articol despre asta (consolidându-l inconștient). Dacă unii ar întoarce capul către informații, i-am judecat din greșeală pe cei care au ocolit aceste informații. Am învățat că, dacă nu am avea ocolitorii spirituali care păstrează frecvența mai mare pentru curățarea matricei pentru a intra în crap și pentru a o curăța, am fi blocați în vibrația perpetuării exact aceleiași matrici pe care le studiam. M-am abținut să scriu despre mulți alți subiecti mai întunecați pentru că nu am învățat cu toții cum să scoatem din vibrația din care au fost creați. Există încă atât de multe shenanigane întunecate, încât mulți Starseeds nu vor ști niciodată. Ni se va spune un procent mic și vom compensa acea parte a matricei cu abilități de transmutare.
Am observat că atunci când am luat o pauză din studiile mele și am citit ceva ce mi-a plăcut, cum ar fi Bringers of the Barbara, de Barbara Marciniak , am fost din nou reîncărcat și împuternicit. De asemenea, aș ieși în natură sau m-aș trata cu o masă specială sau un desert până când mă simțeam mai bine. Schimbarea energiei este ceea ce mi-a permis să transmit ceea ce am ridicat citind lucrurile rele și apoi concentrându-mă pe ceva care să mă împuternicesc și să fac ceva ce mi-a plăcut. Când am schimbat energia a ceea ce studiam prin schimbarea energiei din corpul meu, nu am perpetuat crearea acelui subiect în matricea mea. Este important să vă creați propria mică scăpare, în timp ce încă fiți complet întruchipați.
De asemenea, de atunci am putut studia matricea de control negativ ca observator, ceea ce s-a întâmplat în mod natural după ce m-am aflat în și din „golul”. Odată ce am ajuns la o stare de echilibru în propria mea activitate energetică, am fost „în lume, dar nu de ea”. Acest lucru m-a împiedicat să preiau programarea materialului cu matrice negativă pe care-l „observam” în timp ce mă aflam înăuntru și în afara cercetării mele. Am continuat cu declarațiile de neacord pentru ceea ce se întâmpla „acolo”. Uneori îmi fac o „ștergere și rescriere” în minte atunci când mă gândesc la ceva negativ pentru a-l înțelege și îl înlocuiesc cu afirmații repetitive pozitive despre ceea ce vreau. De asemenea, mi-am deschis inima, astfel încât îmi recreez matricea dintr-o vibrație amoroasă, mai degrabă decât o vibrație de teamă.do doresc în matricea mea, și că este modul în care am contribuit la crearea Noului Pamant.
Nu toată lumea are un rol în studierea matricei în profunzime, iar percepția are multe de-a face cu decodarea matricei. Dar pentru cei care sunt curioși și pun la îndoială totul, învățarea cum să transmutați ceea ce studiați este esențială. Schimbându-ți energia și făcând o pauză, nu te prinzi într-o spirală negativă în propria matrice locală și nu contribuie la crearea matricei generale cu toți ceilalți creatori Sursa de aici. Uneori este chiar bine să faceți o pauză de câteva luni dacă asta este nevoie pentru a vă schimba frecvența înapoi într-o stare sau dimensiune superioară. Asigurați-vă că citiți articole sau ascultați videoclipuri cu frecvență de adevăr în loc de frică bazate pe frică sau vibrații reduse Atenție la modul în care simțiți și faceți ajustările în consecință.
Matricea pe care o vedem este o iluzie holografică și este la fel de ușor să ne-creăm cum a fost crearea ei. Ne aducem aminte cum să facem doar asta, unul stătut la un moment dat. Este nevoie doar de un procent mic de ființe creatoare abilitate într-o vibrație amoroasă pentru a trece peste majoritate.
Despre autoare : Michelle Walling, CHLC este un antrenor holistic pentru viață , vorbitor public internațional, scriitor, webmaster și fost gazdă a emisiunii „The Cosmic Awakening Show”. În 2013, Michelle și-a început cariera publică ca scriitoare spirituală, metafizică și ezoterică și este creatoarea site-ului HowToExitTheMatrix.com .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu